Wznowienie przyjęć i natłok spraw w rejestracji? Pomożemy!

Wznowienie przyjęć i natłok spraw w rejestracji? Pomożemy!

Placówki medyczne powoli wracają do pracy w nowej rzeczywistości. Konsultacje online coraz częściej zastępowane są już tradycyjnymi wizytami w placówce a pacjenci coraz rzadziej je odwołują. Dla placówki, która wznawia przyjęcia to często problem logistyczny - jak w krótkim czasie wypełnić kalendarz, by uniknąć "pustych" wizyt?

Kontakt z pacjentami w celu umówienia wizyty

Ponowne otwarcie gabinetu lekarskiego czy przychodni związane jest z przygotowaniem kalendarza przyjęć. Potrzebny jest zatem sprawny personel, który w krótkim czasie skontaktuje się z pacjentami, których wizyty zostały w ostatnich tygodniach odwołane lub wstrzymane. Jeśli lekarz przyjmuje codziennie lub do zaplanowania mamy kalendarze kilku – kilkunastu specjalistów – potrzeba dobrej organizacji w rejestracji. Ważne jest przecież, by w krótkim czasie wykonać znaczącą liczbę połączeń, wyznaczyć nowe terminy wizyt, by gabinet nie pozostał pusty. Trzeba również poinformować pacjentów o nowych zasadach funkcjonowania placówki, co znacząco wpływa na czas obsługi.

Jeśli w placówce brakuje personelu rejestracji z pomocą przychodzi MedycznaRejestracja, która wspiera gabinety, przychodnie i szpitale w telefonicznej obsłudze pacjenta. Outsourcing w tym przypadku jest doskonałym rozwiązaniem! Pozwala na zapewnienie sprawnego działania placówki, bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Placówka może nawet jednorazowo zlecić wykonanie połączeń do grupy pacjentów celem umówienia wizyty lub rozważyć przekazanie pełnej obsługi telefonicznej, dzięki czemu personel na miejscu może skupić się na koordynowaniu przyjęć pacjentów i obsłudze wynikającej z nowych zasad funkcjonowania.

Smsy i rejestracja online

W celu usprawnienia obsługi pacjentów warto też wykorzystać dostępne możliwości – np. wiadomości sms, które wysłane po nieskutecznym, nieodebranym połączeniu – pozostawią informację o ponownej możliwości skorzystania z wizyty. Placówki stosują również masowe wysyłki wiadomości z numerem telefonu do rejestracji, gdyż obsługa połączeń przychodzących od zainteresowanych pacjentów może być w pierwszym etapie rozwiązaniem szybkim i skutecznym.

Jeśli połączeń przychodzących jest dużo warto informować pacjentów o możliwości umówienia wizyty online. W przypadku zwłaszcza stałych pacjentów to bardzo wygodna forma ustalania terminów a dla placówki niższy koszt obsługi.

Sprawdzimy Twoją rejestrację BEZPŁATNIE
Zostaw nam kontakt do siebie, a już niedługo się odezwiemy!

    Skomentuj artykuł
    User icon
    Andrzej
    2022-05-16
    Uwaga !!! Są pewne zapisy w Umowie z FELG DENT które wzbudzają sporo kontrowersji : 1. FELG DENT zastrzega sobie możliwość transferu danych o pacjentach ale i o personelu gabinetów przesyłanych przez gabinety do\"krajów trzecich\" czyli domyślnie poza UE-pozostaje pytanie do jakich krajów ? Tego już FELG DENT nie precyzuje, nie ma również w warunkach umowy opcji sprzeciwu wobec tak... Wczytaj więcej iego działania . FELG DENT nie gwarantuje w zapisach umowy , że te dane pacjentów będą chronione prawnie co najmniej tak samo jak w obszarze UE . Wyobraźmy sobie , że dane będą np. transferowane do Burkina Faso, gdzie o ochronie danych osobowych możliwe że nawet nie słyszeli. 2. FELG DENT ogranicza w umowie kwotowo do śmiesznej sumy wysokość swojej odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez FELG DENT na rzecz Licencjobiorcy do wysokości trzech ostatnich opłat licencyjnych - czyli przeciętnie do kilkuset złotych - a teoretyczna kara nałożona przez UODO/GIODO może być nawet do wysokości kilkuset tysięcy złotych... Ciekawe kto pokryje resztę ? Oczywiście gabinet /lekarz.
    User icon
    Mariusz
    2022-04-12
    Słyszałem, że oprogramowanie NTX dobrze sprawdza się w klinikach i przychodniach. Dzięki niemu poprawiliśmy działalność kliniki. Program umożliwia personelowi medycznemu szybkie i łatwe rejestrowanie i planowanie wizyt pacjentów. Wszystko działa sprawnie. Jest to jeden z nielicznych programów, z którego jesteśmy w 100% zadowoleni.