Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
X
Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
Page blur

Rejestracja telefoniczna

Prowadzisz samodzielnie  rejestrację?

Prowadzisz samodzielnie rejestrację?

Sprawdź ilu pacjentów tracisz, gdy nie możesz odebrać połączenia
Zobacz jak możemy pomóc
Wyobraź sobie usługę, która zagwarantuje zadowolenie pacjentów i większe zyski dla placówki.
Usługę, która zapewni bezpieczeństwo i stabilne funkcjonowanie rejestracji, bez konieczności zatrudniania Rejestratorek. Mając pełną kontrolę nad obsługą pacjenta, prowadzonymi rozmowami i stosowanymi rozwiązaniami technicznymi, jednocześnie zyskujesz spokój i więcej czasu.
Przygotujemy zespół rejestracji według Twoich wytycznych
obszerne szkolenia zagwarantują najwyższą jakość obsługi pacjenta
Wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązania techniczne dla Twojej placówki
dostosujemy się do Twoich obecnych narzędzi i możliwości
Obsłużymy wszystkie połączenia do Twojej placówki
sprawimy, że w kalendarzu przyjęć znikną "okienka"
Potwierdzimy wizyty, zadzwonimy do pacjentów, obsłużymy skrzynkę mailową
wykonamy wszystkie ważne dla Ciebie zadania
Medyczna Rejestracja w liczbach
Ponad
0 miliony
przeprowadzonych rozmów w obsłudze pacjenta
Ponad
0 lat
doświadczenia na rynku rejestracji medycznej
Ponad
0 godzin
dostępności naszych konsultantów miesięcznie
BEZPŁATNY AUDYT

Nadal zastanawiasz się czy usługa sprawdzi się w Twoim gabinecie?

Wykonamy dla Ciebie bezpłatny audyt, na podstawie którego ocenisz jakie korzyści współpraca przyniesie twojej placówce.
Zamów bezpłatny audyt
"Dla nas pacjent dzwoniący jest tak samo ważny, jak dla Ciebie pacjent w gabinecie"
Rejestracja telefoniczna nadal jest najchętniej wybieraną formą kontaktu pacjenta z placówką medyczną. Szybka i łatwa dostępność wpływa na skuteczność umawianych wizyt i zyski dla placówki. Naszym celem jest zapewnienie spersonalizowanej, w pełni dostosowanej do potrzeb placówki rejestracji, która stanie się jej częścią i będzie konsekwentnie budowała jej pozytywny wizerunek wśród pacjentów. Nasza rejestracja jest twoją rejestracją - od powitania głosowego, poprzez obsługę wizyt i połączenia do pacjentów - wszystkie działania prowadzone są według Twoich wytycznych.

Obawiasz się braku odpowiedniego przygotowania personelu?

Nasze wieloletnie doświadczenie w obsłudze gabinetów lekarskich, stomatologicznych i fizjoterapeutycznych a także klinik i przychodni sprawia, że wypracowaliśmy skutecznie sposoby obsługi pacjentów dla poszczególnych grup klientów. Wiemy, w jaki sposób przygotować się do obsługi pacjenta i jakie informacje uzyskać od placówki - aby zapewnić kompleksową obsługę.
Obawiasz się braku odpowiedniego przygotowania personelu?

Chcesz pozostać przy obecnym numerze telefonu / oprogramowaniu?

Doskonale! Wspólnie zastanowimy się jakie rozwiązania techniczne będą dla Ciebie najlepsze i dostosujemy się do Twoich potrzeb. Zmiana numeru telefonu i oprogramowania nie będzie konieczna.
Chcesz pozostać przy obecnym numerze telefonu  / oprogramowaniu?

Boisz się utraty kontroli nad rejestracją?

Współpracując z naszą firmą, zyskasz pełną kontrolę nad jakością i skutecznością naszych działań - od monitoringu połączeń, poprzez dane statystyczne i dedykowanego Opiekuna Klienta - będziesz zawsze na bieżąco z sytuacją w Twojej rejestracji. Działamy transparentnie i jesteśmy do Twojej dyspozycji zawsze w godzinach pracy rejestracji
Boisz się utraty kontroli  nad rejestracją?
Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

    Pytania i odpowiedzi
    Jak przebiega wdrożenie usługi?

    Uruchomienie usługi poprzedza etap wdrożeniowy, w ramach którego placówka przekazuje niezbędne materiały i informacje (na bazie przesłanej przez nas ankiety) a także wytyczne i dostępy (jeśli rejestracja prowadzona jest w systemie placówki). To również czas szkolenia personelu delegowanego do obsługi Państwa placówki oraz przygotowania naszego działu technicznego do realizacji usługi. Proces wdrożeniowy trwa najczęściej od 7 do 10 dni, przy czym zaangażowanie personelu placówki nie powinno przekraczać 5-8h.

    Czy mam wpływ na sposób obsługi moich pacjentów?

    Oczywiście. Pracujemy w oparciu o własne standardy obsługi pacjenta, przygotowane na bazie wieloletniego doświadczenia. Równolegle bierzemy pod uwagę wszystkie wytyczne placówki i dotychczasowy model obsługi pacjenta.

    Współpracę postrzegamy jako proces, którego celem jest jak najwyższa skuteczność pracy rejestracji przy jednoczesnym wysokim poziomie zadowolenia pacjenta.

    Jeśli w tracie realizacji usługi pojawia się potrzeba wprowadzenia zmian w dotychczasowych ustaleniach, reagujemy na bieżąco, sugerując odpowiednie rozwiązania.

    Czy telerejestracja może odbierać jedynie połączenia nieobsłużone przez personel placówki?

    Tak, istnieje możliwość zapewnienia wsparcia wyłącznie w obsłudze nieodebranych połączeń (np. w sytuacji, gdy linie są zajęte lub czas oczekiwania na połączenie zbyt długi).

    Podczas wstępnych konsultacji analizujemy aktualną sytuację rejestracji i proponujemy skuteczne rozwiązania, które realnie rozwiążą problemy placówki. W wielu przypadkach sugerujemy obsługę wyłącznie tzw. „nadwyżek” połączeń, współpracując ściśle z zespołem rejestracji w placówce.

    Rejestracja dopasowana do potrzeb placówki

    Sprawdź dla jakich podmiotów świadczymy usługi zewnętrznej rejestracji
    Close icon
    ZARZĄDZASZ PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ?
    Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla Twojej rejestracji

      Close icon
      Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
      Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

        Close icon
        Zarządzasz placówką medyczną?
        Umów darmową konsultację i zyskaj skuteczną rejestrację

          Ciasteczka na stronie
          Używamy plików cookie i innych technologii śledzących na naszej stronie, aby poprawić Twój komfort korzystania ze strony, zapewnić Ci usługi, oferty i komunikaty dopasowane do Twoich preferencji, a także aby analizować ruch na naszej stronie, zapewnić działanie funkcji związanych z mediami społecznościowymi oraz monitorować Twoje zamówienia za pomocą naszych narzędzi antyfraudowych. Możesz zaakceptować te pliki cookie, klikając przycisk "Zaakceptuj" lub zarządzać ustawieniami plików cookie. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat plików cookie, których używamy, kliknij tutaj.
          Rozumiem, akceptuję