Korzyści dla placówki
Brak problemów personalnych
Większe zyski dla placówki
Oszczędność czasu
Zadowolenie pacjentów
Dostępność infrastruktury
Elastyczność
Zewnętrzna rejestracja medyczna to rozwiązanie, które może przynieść placówce wiele korzyści. Ograniczenie kosztów związanych z zatrudnieniem Rejestratorek, brak problemów personalnych i technicznych oraz wyższa jakość obsługi – to przykładowe efekty wdrożenia rejestracji zewnętrznej.
Korzyści dla placówki zależą w dużej mierze od jej rozmiarów. Lekarze prowadzących prywatne praktyki, najczęściej chwalą sobie brak konieczności samodzielnej obsługi rejestracji, szeroką dostępność godzinową i elastyczność naszego zespołu. Dodatkowo jako korzyści ze współpracy podają wzrost liczby nowych pacjentów, czyli większe zyski dla gabinetu.
Przychodnie i zespoły lekarskie, które korzystają z usług zewnętrznej rejestracji, doceniają brak konieczności budowania własnego zespołu rejestracji telefonicznej i tym samym rozwijania infrastruktury technicznej. Brak problemów personalnych, konieczności rekrutacji i szkoleń nowych Rejestratorek – to najczęściej zauważane korzyści ze współpracy z Medyczną Rejestracją
Zewnętrzna rejestracja to również stabilna usługa w ramach ustalonego budżetu, dlatego korzyścią jest nie tylko większa liczba wizyt i dodatkowe zyski placówki, ale też gwarancja stałego kosztu utrzymania rejestracji.
W każdym miesiącu placówka otrzymuje podstawowe dane statystyczne (dot. liczby połączeń, skuteczności, czasu oczekiwania na rozmowę). Dodatkowo, na życzenie placówki możemy przekazać bardziej obszerne dane. Na co dzień szczegółowo analizujemy ruch połączeń na liniach naszych klientów, by szybko reagować na zmieniające się potrzeby. Dzięki temu możemy udostępnić zarówno rozbudowane dane statystyczne jak i zbierać / przekazywać informacje o zmieniających się potrzebach pacjentów, skuteczności podejmowanych działań marketingowych czy możliwych kierunkach rozwoju.
Placówka nie musi inwestować we własną infrastrukturę. Proponujemy rozwiązania dostosowane do aktualnej sytuacji i możliwości. Pracujemy w oparciu o własną infrastrukturę techniczną, co przynosi placówkom duże oszczędności (obniżenie kosztów utrzymania infrastruktury i numerów tel. nawet o 90%, brak kosztów wyposażenia i eksploatacji stanowisk pracy).
Usługę realizujemy w oparciu o założenia jakościowe. Zwiększamy dostępność rejestracji, skracamy czas oczekiwania na rozmowę i podnosimy skuteczność obsługi. Aby uzyskać pożądany efekt angażujemy w projekt odpowiednio dopasowany zespół a decyzja o liczbie dostępnych stanowisk i organizacji pracy rejestracji podejmowana jest niezależnie od sugestii placówek. Dzięki temu możemy pracować w oparciu o skuteczne i bezpieczne rozwiązania, biorąc odpowiedzialność za końcowy efekt. Swoboda w organizacji pracy zespołu daje nam możliwość szybkiego reagowania na ewentualne zmiany (np. nagłe piki połączeń). Placówka zyskuje gwarancje realizacji usługi zgodnie z ustaleniami, niezależnie od dostępności pracowników (nieobecności pracowników czy zmiany na stanowisku nie wpływają na jakość usługi).
W miarę możliwości bierzemy pod uwagę wszelkie sugestie i wytyczne dotyczące obsługi pacjenta. Bezwzględnie dostosowujemy się do wytycznych dot. zapisu pacjenta i przekazywanych mu informacji. Jeśli pracujemy w systemie placówki – sposób jego obsługi jest zgodny z uzyskanymi wytycznymi. Ważna jest dla nas współpraca i bieżący kontakt z personelem placówki, który przekazuje bieżące wytyczne i zmiany. Wspólnie dbamy o to, by proces obsługi pacjenta był spójny.
Tak. Najczęściej lekarze decydują się na pozostawienie dotychczasowego numeru rejestracji i jedynie przełączają ruch połączeń przychodzących do Medycznej Rejestracji. Nasz dział techniczny wspiera w wykonaniu przekierowania połączeń lub proponuje inne rozwiązania, jeśli będą one lepsze dla placówki.
Zdarzają się również sytuacje, gdy placówka ze względu na reorganizację lub rozwój, potrzebuje nowej numeracji dla rejestracji. Wszelkie prace z tym związane możemy wykonać samodzielnie, przygotowując dla placówki odpowiedni numer, którego właścicielem będzie placówka.
Medyczna Rejestracja proponuje rozwiązania gwarantujące obsługę 100% połączeń od pacjentów.
Połączenie wysokiej skuteczności, krótkiego czasu oczekiwania na rozmowę z rejestracją oraz usługi call back, pozwala na zaopiekowanie wszystkich połączeń, bez ryzyka utraty nowych pacjentów.
Zgodnie z potrzebami lekarza, możemy obsłużyć cały ruch połączeń lub wesprzeć osoby zajmujące się rejestracją, uzupełniając ich pracę. W obu przypadkach możemy uzyskać pewność, że zaopiekujemy 100% połączeń od pacjentów.