Rejestracja dla przychodni POZ
Rejestracja zewnętrzna dla lekarza rodzinnego
Korzyści dla POZ
Zewnętrzna obsługa rejestracji to doskonałe rozwiązanie dla placówek POZ. Dlaczego?
Rejestracja telefoniczna do lekarza rodzinnego rzadko działa sprawnie. Poniedziałkowe i poranne „piki” połączeń stanowią zbyt duże wyzwanie dla kilkuosobowego zespołu POZ.
Najczęściej pielęgniarki i rejestratorki zaangażowane są priorytetowo w obsługę pacjenta przy tzw. „okienku”, doraźnie obsługując połączenia telefoniczne. W tym czasie poirytowani pacjenci próbują bezskutecznie dodzwonić się w celu umówienia wizyty lub uzyskania recepty.
Największe natężenie połączeń obserwuje się w godzinach porannych – od godziny 7 lub 8 do godziny 10. Często w tym krótkim interwale czasowym przychodnia POZ odnotowuje 80% całego ruchu połączeń!
Rozwiązanie tych problemów na poziomie przychodni jest niezwykle trudne a czasem wręcz niemożliwe. To nie oznacza jednak, że rejestracja telefoniczna w POZ nie może działać sprawnie!
Medyczna Rejestracja stosuje rozwiązania elastyczne, uwzględniające specyfikę pracy przychodni POZ, aby zapewnić doskonałą jakość obsługi pacjenta bez konieczności zatrudniania dodatkowych rejestratorek.
Outsourcing rejestracji w przychodni POZ pozwala na zwiększenie liczby odbieranych połączeń i skrócenie czasu oczekiwania pacjenta na połączenie z przychodnią.
Dzięki wsparciu firmy zewnętrznej, rejestracja do lekarza rodzinnego może działać sprawnie i stabilnie. Placówka zyskuje obsługę na określonym poziomie, bez zmartwień o nieobecności personelu, zwiększone potrzeby pacjentów w okresie infekcyjnym czy skargi na brak możliwości zarejestrowania.
Proponowana przez nas zewnętrzna rejestracja dla lekarza rodzinnego to usługa dostosowana do potrzeb tej grupy placówek. Wyróżnia nas doskonała znajomość przychodni POZ i zasad systemu opieki zdrowotnej oraz wieloletnie doświadczenie w obsłudze pacjentów NFZ.
Dla przychodni podstawowej opieki zdrowotnej Medyczna Rejestracja oznacza:
- zwiększoną liczbę stanowisk rejestracji w godzinach porannych i w poniedziałki
- gwarantowany krótki czas oczekiwania pacjenta na połączenie
- obsługę w dotychczasowym oprogramowaniu
- obsługę w ramach obecnego numeru tel. rejestracji
- monitoring połączeń i szczegółowe statystyki