Inne
Wielokanałowa obsługa rejestracji
Dane statystyczne
Kampanie informacyjne
Zależy nam na pełnej transparentności usługi, dlatego służymy wszelkimi informacjami i materiałami, które pozwolą weryfikować pracę naszego zespołu. Dajemy dostęp do nagranych rozmów, bilingów i statystyk.
Tak. Rozmowy pacjentów z personelem rejestracji są nagrywane. W przypadku wątpliwości czy zastrzeżeń zgłaszanych przez pacjentów – placówka ma możliwość odsłuchania nagranej rozmowy.
Tak. Szkolenia pracowników rejestracji prowadzone są w formie zdalnej (online) lub stacjonarnie, na terenie placówki. Szczegóły dotyczące formy szkolenia są ustalane podczas konsultacji.
Tak, jeśli placówka wybierze taką opcję. Rozwiązania stosowane w poszczególnych gabinetach i przychodniach bywają różne. W wielu przypadkach smsowe potwierdzanie wizyt będzie wystarczające. Telefoniczne potwierdzanie wizyt proponujemy placówkom, którym zależy na najlepszych standardach obsługi pacjenta lub w sytuacji, gdy smsy potwierdzające okazują się niewystarczające.
Tak, jeśli placówka korzysta z systemu medycznarejestracja.pl. Kalendarz daje możliwość włączenia zautomatyzowanej wysyłki wiadomości przypominających o terminie wizyty lub smsów zwrotnych z potwierdzeniem odsyłanym przez pacjenta. W drugim przypadku, system automatycznie oznaczy pacjentów, którzy dokonali potwierdzenia lub anulacji wizyty. Jeśli realizujemy obsługę w programie placówki, smsowe potwierdzanie wizyt należy ustalić z dostawcą oprogramowania. W takim przypadku nadal możemy kontrolować listę pacjentów, uzupełniając automatyczną wysyłkę sms – telefonicznym potwierdzaniem wizyt.