Szkolenia dla rejestracji
Szkolenia dla rejestracji
Korzyści ze szkolenia personelu rejestracji
Szkolenia dla rejestratorek mogą i powinny być jednym z elementów pracy nad poprawą sytuacji w rejestracji.
Jeśli wyzwaniem dla Twojej placówki medycznej jest:
- niska skuteczność prowadzonych rozmów (za mało umawianych wizyt)
- negatywne opinie pacjentów dot. pracy rejestracji
- brak zaangażowania i motywacji do pracy w zespole rejestracji
szkolenia pomogą poprawić jakość i skuteczność prowadzonych rozmów, wpłyną na poziom zaangażowania i motywację pracowników a finalnie na wizerunek rejestracji (i placówki medycznej).
Regularnie prowadzone warsztaty, ćwiczenia i rozmowy na temat różnych sytuacji pojawiających się w obsłudze pacjenta, wyposażą pracowników w niezbędne kompetencje i wiedzę.
Kiedy szkolenia dla personelu rejestracji nie rozwiążą problemu?
Jeśli w Twojej placówce:
- personel rotuje
- wciąż brakuje rąk do pracy a Ty nie chciałbyś zwiększać zatrudnienia
- inwestowanie w infrastrukturę (narzędzia do obsługi pacjenta) nie przynosi pożądanego efektu
- brakuje osób zarządzających rejestracją (monitorujących efekty szkoleń)
Inwestowanie w szkolenia dla niestabilnego zespołu rejestracji warto w takim przypadku zastąpić stabilną usługą rejestracji zewnętrznej, która zabezpieczy ruch połączeń i usprawni telefoniczną obsługę pacjenta.
Medyczna Rejestracja, w ramach opieki nad placówką, może również zapewnić szkolenia dla personelu, który stanowi filar obsługi pacjenta w placówce. Dzięki temu zarówno personel placówki jak i personel rejestracji telefonicznej, pracują w oparciu o te same standardy obsługi pacjenta.