Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
X
Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
Page blur

Szkolenia dla rejestracji

Szkolenia dla rejestracji

Twój zespół rejestracji potrzebuje pomocy? Chciałbyś podnieść jakość i skuteczność w obsłudze pacjenta?
czytaj więcej
Szkolenia dla rejestracji
„Jest tylko jeden sposób nauki. Poprzez działanie.”
Szkolenia praktyczne to najważniejszy element procesu poprawy jakości i skuteczności w rejestracji. Codzienna praca nad poprawnością prowadzonych rozmów jest niezbędna do uzyskania korzyści, jakie może placówce przynieść sprawna i skuteczna rejestracja telefoniczna.

Korzyści ze szkolenia personelu rejestracji

Więcej wizyt
Zaangażowany pracownik rejestracji powinien dążyć do umówienia wizyty. Własna inicjatywa w rozmowie i poszukiwanie rozwiązań odpowiednich dla pacjenta wymagają wcześniejszego przygotowania i wsparcia. Dzięki szkoleniom pracownicy potrafią skuteczniej dokonać zapisu.
Wyższa skuteczność
Pracownik rejestracji, który otrzymuje wsparcie szkoleniowe, obsługuje więcej połączeń, potrafi wyznaczać priorytety i wie jak radzić sobie w sytuacjach zwiększonego natężenia połączeń.
Mniejsza rotacja
Personel uczestniczący w regularnych szkoleniach, uzyskujący wsparcie coachingowe zdecydowanie rzadziej rotuje. Chcąc budować stabilny zespół rejestracji musimy zapewnić codzienną pomoc i wyposażyć pracowników w narzędzia i umiejętności, które podniosą komfort pracy z pacjentem.
Poprawa wizerunku
Życzliwość i uprzejmość to podstawa budowania relacji z pacjentem, który powinien czuć się odpowiednio zaopiekowany przez obsługę rejestracji. Pozytywna komunikacja pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku placówki.
Twoja rejestracja potrzebuje zmian?
Umów bezpłatną konsultację i poznaj rozwiązania najlepsze dla Twojej placówki

    Dlaczego Medyczna Rejestracja?
    Ponad
    0 lat
    doświadczenia
    Ponad
    0 miliony
    przeprowadzonych rozmów w obsłudze pacjenta
    Tylko
    0 firma
    gwarantująca najwyższą jakość

    Szkolenia dla rejestratorek mogą i powinny być jednym z elementów pracy nad poprawą sytuacji w rejestracji.

    Jeśli wyzwaniem dla Twojej placówki medycznej jest:

    • niska skuteczność prowadzonych rozmów (za mało umawianych wizyt)
    • negatywne opinie pacjentów dot. pracy rejestracji
    • brak zaangażowania i motywacji do pracy w zespole rejestracji

    szkolenia pomogą poprawić jakość i skuteczność prowadzonych rozmów, wpłyną na poziom zaangażowania i motywację pracowników a finalnie na wizerunek rejestracji (i placówki medycznej).

    Regularnie prowadzone warsztaty, ćwiczenia i rozmowy na temat różnych sytuacji pojawiających się w obsłudze pacjenta, wyposażą pracowników w niezbędne kompetencje i wiedzę.

    Kiedy szkolenia dla personelu rejestracji nie rozwiążą problemu?

    Jeśli w Twojej placówce:

    • personel rotuje
    • wciąż brakuje rąk do pracy a Ty nie chciałbyś zwiększać zatrudnienia
    • inwestowanie w infrastrukturę (narzędzia do obsługi pacjenta) nie przynosi pożądanego efektu
    • brakuje osób zarządzających rejestracją (monitorujących efekty szkoleń)

    Inwestowanie w szkolenia dla niestabilnego zespołu rejestracji warto w takim przypadku zastąpić stabilną usługą rejestracji zewnętrznej, która zabezpieczy ruch połączeń i usprawni telefoniczną obsługę pacjenta.

    Medyczna Rejestracja, w ramach opieki nad placówką, może również zapewnić szkolenia dla personelu, który stanowi filar obsługi pacjenta w placówce. Dzięki temu zarówno personel placówki jak i personel rejestracji telefonicznej, pracują w oparciu o te same standardy obsługi pacjenta.

     

    Wypełnij formularz, by otrzymać wycenę dla Twojej placówki

      REFERENCJE
      Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów. Poznaj opinie obecnych.
      Sprawdź jakie korzyści ze współpracy najczęściej wskazują nasi Lekarze.
      Najlepsza decyzja jaką podjąłem
      Najlepsza decyzja jaką podjąłem
      Podpisanie umowy z Firmą było najlepszą decyzją, jaką podjąłem w poszukiwaniu optymalizacji czasu pracy i życia prywatnego. Elastyczność, uprzejmość i cierpliwość do moich pacjentek warte są każdej wydanej złotówki. Nieoceniony jest czas, który dzięki Medycznej Rejestracji spędzam z rodziną a nie z telefonem w ręku.
      dr Rafał Bachórzewski
      Najlepsza decyzja jaką podjąłem
      Najlepsza decyzja jaką podjąłem
      Najlepsza decyzja jaką podjąłem
      Najlepsza decyzja jaką podjąłem
      Najlepsza decyzja jaką podjąłem
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania i bardzo ułatwia mi pracę. Rzetelność, profesjonalizm, dokładność,niezawodność. (...) Pacjenci nie mają problemu z dodzwonieniem się i umówieniem na wizytę, są dokładnie informowani a na koniec każdego miesiąca otrzymuję zestawienie wszystkich połączeń. Bardzo polecam wszystkim chętnym do skorzystania z usług Rejestracji i podpisuję się pod tym z przyjemnością.
      dr Jolanta Lewandowska
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
      Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
      Doskonała organizacja pracy
      Doskonała organizacja pracy
      Firma wywiązała sięz wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Wykazała się doskonałą organizacją pracy, wysoką jakością usług oraz terminowością w realizacji zadań.
      Narodowy Instytut Onkologii
      Doskonała organizacja pracy
      Doskonała organizacja pracy
      Doskonała organizacja pracy
      Doskonała organizacja pracy
      Doskonała organizacja pracy
      Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
      Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
      Jesteśmy pełni uznania dla obecnego na każdym etapie współpracy profesjonalizmu Firmy. Począwszy od fazy planowania, wdrożenia, a wreszcie samej realizacji obsługi obserwowaliśmy duże zaangażowanie we współprace, szeroką wiedzę techniczną oraz efektywność i niezawodność podejmowanych działań.
      EPIONE
      Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
      Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
      Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
      Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
      Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
      Close icon
      ZARZĄDZASZ PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ?
      Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla Twojej rejestracji

        Close icon
        Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
        Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

          Close icon
          Zarządzasz placówką medyczną?
          Umów darmową konsultację i zyskaj skuteczną rejestrację

            Ciasteczka na stronie
            Używamy plików cookie i innych technologii śledzących na naszej stronie, aby poprawić Twój komfort korzystania ze strony, zapewnić Ci usługi, oferty i komunikaty dopasowane do Twoich preferencji, a także aby analizować ruch na naszej stronie, zapewnić działanie funkcji związanych z mediami społecznościowymi oraz monitorować Twoje zamówienia za pomocą naszych narzędzi antyfraudowych. Możesz zaakceptować te pliki cookie, klikając przycisk "Zaakceptuj" lub zarządzać ustawieniami plików cookie. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat plików cookie, których używamy, kliknij tutaj.
            Rozumiem, akceptuję