Case study

Oszczędność ponad 30h/mc dla personelu pracowni USG
Kompleksowa obsługa pacjentów pracowni USG
Przed rozpoczęciem współpracy z Medyczną Rejestracją, personel placówki poświęcał 6-7h dziennie na sprawy związane z rejestracją i telefoniczną obsługą pacjenta. Aktualnie, zespół Medycznej Rejestracji poświęca ponad 30h miesięcznie na obsługę samych połączeń przychodzących i telefoniczne potwierdzanie wizyt.
Po wdrożeniu zewnętrznej rejestracji, lekarz najbardziej ceni sobie zaoszczędzony czas, poprawę komfortu pracy w gabinecie i pozytywny wpływ tych działań na zadowolenie pacjentów.
Do naszych obowiązków należy:
- telefoniczna obsługa pacjentów (prowadzenie kalendarza wizyt oraz przekazanie informacji na temat przygotowania pacjenta do badania)
- telefoniczne potwierdzanie umówionych wizyt
- prowadzenie listy oczekujących (listy rezerwowej)
- sprawne zarządzanie kalendarzem, wypełnianie „luk” w terminarzu przyjęć
Najważniejsze efekty:
30h oszczędności dla lekarza
15 sekund oczekiwania na połączenie z rejestracją
Telefoniczne potwierdzanie wizyt
Sprawdź jak możemy rozwiązać problemy Twojej placówki