Odbierz bezpłatną konsultację
X
Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
Case study

Jak usprawnić rejestrację w przychodni?

Niemal 10.000 połączeń w POZ i AOS z czasem oczekiwania poniżej 1 minuty!

Współpracę z EPIONE rozpoczęliśmy w 2019 roku, zapewniając kompleksową obsługę rejestracji telefonicznej dla pacjentów przychodni. Wykonane zostało przekierowanie wszystkich połączeń przychodzących od pacjentów (zarówno do poradni POZ, poradni specjalistycznych jak i pracowni diagnostycznych).

Nasz zespół rejestracji obsłużył średnio ok. 10.000 pacjentów miesięcznie z czasem oczekiwania na połączenie: 53 sekundy.

Dzięki naszej współpracy placówka zyskała:

  • wzrost liczby obsługiwanych połączeń o ponad 50%
  • skrócenie czasu oczekiwania pacjenta na połączenie do 1 minuty (wcześniej czas oczekiwania dochodził do 30 minut)!
  • pozytywne opinie pacjentów
  • komfort pracy personelu przychodni pracującego w obsłudze pacjentów na miejscu
Najważniejsze efekty:
Briefcase icon
Wzrost liczby odbieranych połączeń o ponad 50%
Briefcase icon
Skrócenie czasu oczekiwania na połączenie do 1 minuty!
Briefcase icon
Poprawa wizerunku placówki
Sprawdź jak możemy rozwiązać problemy Twojej placówki

    Close icon
    ZARZĄDZASZ PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ?
    Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla Twojej rejestracji

      Close icon
      Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
      Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

        Close icon
        Zarządzasz placówką medyczną?
        Umów darmową konsultację i zyskaj skuteczną rejestrację