Case study
Jak usprawnić rejestrację w przychodni?
Niemal 10.000 połączeń w POZ i AOS z czasem oczekiwania poniżej 1 minuty!
Współpracę z EPIONE rozpoczęliśmy w 2019 roku, zapewniając kompleksową obsługę rejestracji telefonicznej dla pacjentów przychodni. Wykonane zostało przekierowanie wszystkich połączeń przychodzących od pacjentów (zarówno do poradni POZ, poradni specjalistycznych jak i pracowni diagnostycznych).
Nasz zespół rejestracji obsłużył średnio ok. 10.000 pacjentów miesięcznie z czasem oczekiwania na połączenie: 53 sekundy.
Dzięki naszej współpracy placówka zyskała:
- wzrost liczby obsługiwanych połączeń o ponad 50%
- skrócenie czasu oczekiwania pacjenta na połączenie do 1 minuty (wcześniej czas oczekiwania dochodził do 30 minut)!
- pozytywne opinie pacjentów
- komfort pracy personelu przychodni pracującego w obsłudze pacjentów na miejscu
Najważniejsze efekty:
Wzrost liczby odbieranych połączeń o ponad 50%
Skrócenie czasu oczekiwania na połączenie do 1 minuty!
Poprawa wizerunku placówki
Sprawdź jak możemy rozwiązać problemy Twojej placówki