Jak zwiększyliśmy dostępność rejestracji w gabinecie ginekologicznym?
W ramach współpracy wdrożyliśmy zewnętrzną rejestrację telefoniczną dostępną w szerokim przedziale godzinowym (pn-pt. 8:00-20:00, sb. 8:00-16:00) oraz kalendarz z modułem rejestracji online i weryfikacją umówionych drogą internetową wizyt.
Dodatkowo, odpowiadając na potrzeby lekarza, dokonaliśmy modyfikacji w kalendarzu, by był on narzędziem lepiej dostosowanym do potrzeb gabinetu.
Opinia Lekarza:
„Podpisanie umowy z Firmą było najlepszą decyzją, jaką podjąłem w poszukiwaniu optymalizacji czasu pracy i życia prywatnego. Elastyczność, uprzejmość i cierpliwość do moich pacjentek warte są każdej wydanej złotówki. Nieoceniony jest czas, który dzięki Medycznej Rejestracji spędzam z rodziną a nie z telefonem w ręku. Stress Test jaki nas spotkał w dobie pandemii i kwarantanny zdany na 6+. Ponad 3 tygodniowe zaległości spowodowane moją absencją zostały sprytnie rozładowane a powrót do pracy był przyjemnością a nie obowiązkiem. Pacjentki doceniły możliwość zarówno rejestracji klasycznej (telefonicznej) jak i online. Przejrzysty, konfigurowalny kalendarz z możliwością wprowadzania zmian ad hoc to nieodzowne narzędzie w pędzącym i pełnym zmiennych zawodowym życiu. Doceniam również, że mimo lat na rynku (i współpracy) Firma nie spoczęła na laurach ale ciągle idzie z duchem czasu i potrzeb. Błyskawicznie reaguje na zgłaszane problemy lub pomysły na usprawnienie przez co czujemy się częścią zespołu. Nie żałuję ani jednego dnia i opłaconej faktury po kilku latach współpracy. Z optymizmem patrzę na naszą przyszłość.”