Case study
Wzrost liczby obsługiwanych połączeń o ponad 100%
Zaskakujący dla placówki wzrost liczby umawianych wizyt
W lipcu 2021r. zgłosiła się do nas placówka stomatologiczna, która dostrzegła potrzebę poprawy skuteczności rejestracji telefonicznej.
Kilkuosobowy zespół rejestracji, pracujący w 2 lokalizacjach, odbierał ok. 300 połączeń miesięcznie. Jednoczesna obsługa pacjentów w placówce i pacjentów dzwoniących wpływała na obniżenie skuteczności rejestracji telefonicznej, co skutkowało mniejszą liczbą umówionych wizyt (zwłaszcza w grupie pacjentów pierwszorazowych).
Rozpoczęcie obsługi poprzedziło wdrożenie i szkolenie zespołu Medycznej Rejestracji, uwzględniające wszystkie wytyczne i potrzeby placówki (wraz z obsługą systemu przedpłat).
Już od pierwszego miesiąca współpracy zapewniliśmy wzrost liczby obsługiwanych połączeń o ponad 100%!
W efekcie placówka zyskała:
- wzrost liczby obsługiwanych połączeń – do 600-700/mc
- zwiększenie liczby umawianych wizyt (wypełnione kalendarze stomatologów)
- dodatkowe wsparcie personelu rejestracji pracującego w obsłudze pacjentów na miejscu
Najważniejsze efekty:
wzrost liczby obsługiwanych połączeń o ponad 100%
wypełnione kalendarze wziyt
zwiększenie liczby nowych pacjentów
Sprawdź jak możemy rozwiązać problemy Twojej placówki