Case study
97% skuteczności odbierania połączeń w przychodni POZ
Poprawa jakości i skuteczności pracy rejestracji POZ
W 2019 roku rozpoczęliśmy obsługę przychodni POZ w Warszawie.
Celem współpracy było zapewnienie pacjentom placówki szybkiego kontaktu z rejestracją telefoniczną oraz odciążenie zespołu pielęgniarek i rejestratorek pracujących w przychodni.
W działania zaangażowany został kilkuosobowy zespół pracowników rejestracji, którzy po uprzednim przygotowaniu (rozbudowanych szkoleniach dotyczących placówki), podjął obsługę połączeń przychodzących.
W efekcie placówka zyskała:
- zabezpieczenie porannych i poniedziałkowych „pików” połączeń
- skuteczność obsługi na poziomie ok. 97%
- skrócenie czasu oczekiwania pacjenta na połączenie
- dodatkowe wsparcie personelu rejestracji pracującego w obsłudze pacjentów na miejscu
Najważniejsze efekty:
obsługa 97% połączeń
15 sekund - średni czas oczekiwania pacjenta
ponad 5000 połączeń miesięcznie
Sprawdź jak możemy rozwiązać problemy Twojej placówki