Aurero

Aurero to rozbudowany program dedykowany zarówno gabinetom lekarskim jak i większym placówkom medycznym. Posiada szeroką funkcjonalność i wiele opcji przydatnych dla lekarza. Przed skorzystaniem z systemu warto jednak zweryfikować jak działa wsparcie techniczne.

Aurero jest jednym z programów dedykowanych podmiotom medycznym, którego celem jest ułatwienie zarządzania daną placówką. Jak sprawdza się w praktyce? Jakie posiada funkcje? Postanowiliśmy sprawdzić i przygotować recenzję, opierając się zarówno na informacjach zawartych na stronie producenta, opiniach lekarzy, jak i doświadczeniu zespołu Medycznej Rejestracji.

Aurero – dla kogo?

Aurero promowane jest jako kompleksowe oprogramowanie dla przychodni, szpitali, klinik i gabinetu lekarskiego. I choć gabinety lekarskie zostały wymienione przez producenta na końcu – postanowiliśmy uwzględnić program w naszym rankingu, gdyż niewątpliwie spełnia on kryteria systemu dla małej placówki medycznej.

100% odebranych połączeń?
Umów konsultacje i sprawdź jak możemy Ci pomóc!

    Utworzenie konta

    Aby skorzystać z programu Aurero należy skontaktować się z konsultantem który pomoże też dobrać pakiet do potrzeb placówki lub samodzielnie skorzystać z okresu próbnego.

    Okres próbny

    Przez 14 dni możemy wypróbować program Aurero w wersji demo – bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań. Konieczne jest wyrażenie zgody marketingowej, pozwalającej producentowi na dalszy kontakt z nami. Proponowany okres testowy nie jest zbyt długi na tle konkurencji, która oferuje próbne korzystanie z programów na okres nawet 30 dni.

    Prezentacja programu

    Dodatkowo administratorzy proponują prezentację programu. Zainteresowani mogą uzupełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej i umówić prezentację systemu online.

    Pakiety Aurero

    Producent programu promuje Aurero, jako narzędzie dedykowane zarówno małym placówkom – gabinetom lekarskim jak i dużym podmiotom – przychodniom i klinikom. Biorąc pod uwagę rozmiar placówki, proponowane są następujące pakiety:

    Pakiet Standard

    Jest to pakiet przeznaczony dla jednego specjalisty lub małej placówki, ponieważ maksymalnie może korzystać z niego jedynie dwóch użytkowników. Do głównych funkcji programu zaliczamy elektroniczną dokumentację medyczną, terminarz wizyt pacjentów, aktualną bazę leków, e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania.

    Pakiet Essential

    Dedykowany jest dla małych i średnich placówek medycznych. Z dostępu korzystać może maksymalnie 30 użytkowników. W ramach pakietu otrzymujemy indywidualny portal pacjenta, moduł zarządzania finansami oraz szeroki zakres statystyk zbiorczych.

    Pakiet Enterprise

    Pakiet ten skierowany jest do dużych podmiotów medycznych. Oprócz funkcji zawartych w wyżej wymienionych opcjach, dostajemy też zaawansowany kreator formularzy, otwarte API do integracji oraz większą przestrzeń na dane.

    Producent deklaruje, że do każdego z pakietów możemy dobrać dodatkowe moduły.

    Funkcjonalność systemu Aurero

    Producent systemu Aurero, zwraca uwagę na następujące funkcje systemu:

    • elastyczny kalendarz wizyt
    • szybki dostęp do najważniejszych informacji – eWuś, płatności, rodzaje wizyt
    • elektroniczna dokumentacja medyczna
    • wystawianie eRecepty, eZwolnienia i eSkierowania
    • rozliczanie wizyt online
    • 3 kanały komunikacji z pacjentem: czat/wideo/telefon
    • zintegrowane płatności on-line przy rezerwacji telekonsultacji
    • własne szablony wiadomości SMS i email.
    • automatyczne przypomnienia o wizytach, potwierdzanie obecności przez pacjentów
    • własny portal pacjenta na domenie swojej placówki

    Naszą uwagę na stronie Aurero przykuła informacja o programie dedykowanym klinikom medycyny estetycznej.

    Postanowiliśmy zatem dowiedzieć się, dlaczego program Aurero lepiej mógłby sprawdzić się w tego typu placówkach medycznych i przeszliśmy do szczegółowych opisów.

    Niestety, mimo dogłębnej analizy treści, nie znaleźliśmy funkcji, które wyróżniałyby się na tle innych systemów i byłyby szczególnie istotne w placówkach medycyny estetycznej. Opcje, które opisuje producent – rejestracja online czy wysyłka powiadomień sms to w naszej ocenie raczej standard, oczekiwany przez nawet najmniejsze placówki.

    Kalendarz wizyt

    Program Aurero przygotowany był z myślą również o dużych placówkach medycznych, dlatego kalendarz dostosowany został do zespołów lekarskich, dając możliwość tworzenia terminarzy dla indywidualnych lekarzy – również z podziałem na oddziały i gabinety.

    W kalendarzu Aurero znajdziemy też możliwość dodawania szybkich wizyt, poza umówioną listą pacjentów.

    Integracja z drukarką fiskalną i terminalem płatniczym pozwala na szybkie zarządzanie płatnościami na poziomie rejestracji.

    Integracje z Aurero

    Producent deklaruje możliwość integracji z różnymi systemami, niezbędnymi do prowadzenia placówki medycznej.

    Wśród zintegrowanych z Aurero programów wymienia:

    • serwis Znany Lekarz
    • płatności PayU
    • Bramki sms
    • Drukarki fiskalne i terminale płatnicze
    • telefonię Voip

    Bezpieczeństwo

    Producent nie opisuje w jaki sposób zabezpieczane są dane pacjentów. W polityce prywatności można znaleźć jedynie informację o posiadaniu certyfikatu SSL.

    Kontakt i wsparcie techniczne

    Mimo pozytywnego odbioru systemu, dużym rozczarowaniem okazał się kontakt z producentem – a właściwie brak możliwości nawiązania takiego kontaktu.

    Na stronie Aurero nie znajdziemy numeru telefonu – ani infolinii sprzedażowej ani wsparcia technicznego.

    W sprawach technicznych, związanych z obsługą programu, producent odsyła do umówienia konsultacji ze specjalistą Aurero. Próba umówienia takiego spotkania kończy się jednak niepowodzeniem z powodu braku dostępnych terminów.

    Wnioski

    Aurero to rozbudowany program dedykowany zarówno gabinetom lekarskim jak i większym placówkom medycznym. Posiada szeroką funkcjonalność i wiele opcji przydatnych dla lekarza. Przed skorzystaniem z systemu warto jednak zweryfikować jak działa wsparcie techniczne.

    Skomentuj artykuł