Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
X
Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
Page blur

Telefoniczna rejestracja pacjentów

Rejestracja telefoniczna dla Twojego gabinetu

Rejestracja telefoniczna dla Twojego gabinetu

Samodzielnie obsługujesz rejestrację? A może Twoja rejestratorka nie zawsze jest dostępna? Sprawdź ilu pacjentów tracisz, gdy nie możesz odebrać połączenia
Zobacz jak możemy pomóc

Zyskaj sprawną obsługę połączeń i dobrze przygotowany kalendarz wizyt

Medyczna Rejestracja to usługa, która zapewni bezpieczeństwo i stabilne funkcjonowanie rejestracji, bez konieczności zatrudniania Rejestratorek. Mając pełną kontrolę nad obsługą pacjenta, prowadzonymi rozmowami i stosowanymi rozwiązaniami technicznymi, jednocześnie zyskujesz spokój i więcej czasu.
Przygotujemy zespół rejestracji według Twoich wytycznych
obszerne szkolenia zagwarantują najwyższą jakość obsługi pacjenta i sprawią, że telefoniczna rejestracja wizyt będzie wyjątkowo skuteczna
Wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązania techniczne dla Twojej placówki
dostosujemy się do Twoich obecnych narzędzi i możliwości lub zaproponujemy rozwiązania, które z powodzeniem stosują inne, podobne placówki
Obsłużymy wszystkie połączenia do Twojej telefonicznej rejestracji
nasza telerejestracja sprawi, że w kalendarzu przyjęć znikną "okienka" a czas oczekiwania pacjenta na połączenie z rejestracją telefoniczną zostanie skrócony do minimum
Potwierdzimy wizyty, zadzwonimy do pacjentów, zadbamy o listę rezerwową
wykonamy wszystkie ważne dla Ciebie zadania, którymi powinna zaopiekować się telefoniczna rejestracja medyczna
Potrzebujesz wsparcia? Wybierz mądrze
Zastanawiasz się z jakich rozwiązań skorzystać, by zwiększyć skuteczność obsługi połączeń i zrezygnować z samodzielnej obsługi? Weźmiemy odpowiedzialność za Twoją rejestrację - to największa wartość, której nie zapewni Ci żadne inne rozwiązanie.
Medyczna Rejestracja w liczbach
Ponad
0 miliony
przeprowadzonych rozmów w obsłudze pacjenta
Ponad
0 lata
doświadczenia na rynku rejestracji medycznej
Prawie
0 godzin
dostępności naszych konsultantów miesięcznie
AUDYT REJESTRACJI

Zastanawiasz się czy Twoja rejestracja potrzebuje wsparcia?

Wykonamy dla Ciebie audyt, na podstawie którego ocenisz jakie korzyści współpraca przyniesie twojej placówce. Dzięki uzyskanym danym dowiesz się, czy Twoja rejestracja telefoniczna wymaga wdrożenia zmian lub dodatkowego wsparcia w umawianiu wizyt.
Zamów audyt
"Dla nas pacjent dzwoniący jest tak samo ważny, jak dla Ciebie pacjent w gabinecie"
Rejestracja telefoniczna nadal jest najchętniej wybieraną formą kontaktu pacjenta z placówką medyczną. Szybka i łatwa dostępność wpływa na skuteczność umawianych wizyt i zyski dla placówki. Naszym celem jest zapewnienie spersonalizowanej, w pełni dostosowanej do potrzeb placówki rejestracji, która stanie się jej częścią i będzie konsekwentnie budowała jej pozytywny wizerunek wśród pacjentów. Nasza telerejestracja jest twoją rejestracją - od powitania głosowego, poprzez obsługę wizyt i połączenia do pacjentów - wszystkie działania prowadzone są według Twoich wytycznych.

Obawiasz się braku odpowiedniego przygotowania personelu?

Nasze wieloletnie doświadczenie w obsłudze gabinetów lekarskich, stomatologicznych i fizjoterapeutycznych a także klinik i przychodni sprawia, że wypracowaliśmy skutecznie sposoby obsługi pacjentów dla poszczególnych grup klientów. Wiemy w jaki sposób powinna działać telefoniczna rejestracja pacjentów i jakie informacje uzyskać od placówki - aby zapewnić kompleksową obsługę.
Obawiasz się braku odpowiedniego przygotowania personelu?

Chcesz pozostać przy obecnym numerze telefonu / programie?

Doskonale! Wspólnie zastanowimy się jakie rozwiązania techniczne będą dla Ciebie najlepsze i dostosujemy się do Twoich potrzeb. Telefoniczna rejestracja pacjentów będzie możliwa bez zmiany numeru telefonu i oprogramowania.
Chcesz pozostać przy obecnym numerze telefonu  / programie?

Boisz się utraty kontroli nad rejestracją telefoniczną?

Współpracując z naszą firmą, zyskasz pełną kontrolę nad jakością i skutecznością naszych działań - od monitoringu połączeń, poprzez dane statystyczne i dedykowanego Opiekuna Klienta - będziesz zawsze na bieżąco z sytuacją w Twojej telefonicznej rejestracji. Działamy transparentnie i jesteśmy do Twojej dyspozycji zawsze w godzinach pracy rejestracji
Boisz się utraty kontroli nad rejestracją telefoniczną?
Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

    Pytania i odpowiedzi
    Ile to kosztuje?

    Pracujemy w oparciu o uczciwy model rozliczeń, w którym koszt obsługi wynika z czasu pracy naszego zespołu. Każda oferta przygotowywana jest indywidualnie, na podstawie informacji zebranych podczas konsultacji. Koszty usługi są tak skalkulowane, by były atrakcyjne nawet dla najmniejszych gabinetów lekarskich.

    Jeśli chciałbyś poznać dokładną cenę, skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie i umów bezpłatną konsultację.

    Jak przebiega wdrożenie usługi?

    Uruchomienie usługi poprzedza etap wdrożeniowy, w ramach którego placówka przekazuje niezbędne materiały i informacje (na bazie przesłanej przez nas ankiety) a także wytyczne i dostępy (jeśli rejestracja prowadzona jest w systemie placówki). To również czas szkolenia personelu delegowanego do obsługi Państwa placówki oraz przygotowania naszego działu technicznego do realizacji usługi. Proces wdrożeniowy trwa najczęściej od 7 do 10 dni, przy czym zaangażowanie personelu placówki nie powinno przekraczać 5-8h.

    Czy mam wpływ na sposób obsługi moich pacjentów?

    Oczywiście. Pracujemy w oparciu o własne standardy obsługi pacjenta, przygotowane na bazie wieloletniego doświadczenia. Równolegle bierzemy pod uwagę wszystkie wytyczne placówki i dotychczasowy model obsługi pacjenta.

    Współpracę postrzegamy jako proces, którego celem jest jak najwyższa skuteczność pracy rejestracji przy jednoczesnym wysokim poziomie zadowolenia pacjenta.

    Jeśli w tracie realizacji usługi pojawia się potrzeba wprowadzenia zmian w dotychczasowych ustaleniach, reagujemy na bieżąco, sugerując odpowiednie rozwiązania.

    Czy telerejestracja może odbierać jedynie połączenia nieobsłużone przez personel placówki?

    Tak, istnieje możliwość zapewnienia wsparcia wyłącznie w obsłudze nieodebranych połączeń (np. w sytuacji, gdy linie są zajęte lub czas oczekiwania na połączenie zbyt długi).

    Podczas wstępnych konsultacji analizujemy aktualną sytuację rejestracji i proponujemy skuteczne rozwiązania, które realnie rozwiążą problemy placówki. W wielu przypadkach sugerujemy obsługę wyłącznie tzw. „nadwyżek” połączeń, współpracując ściśle z zespołem rejestracji w placówce.

    Telefoniczna rejestracja wizyt może być prowadzona równolegle przez pracowników placówki i zespół Medycznej Rejestracji.

    Czy obsługa Medycznej Rejestracji będzie znała placówkę równie dobrze, jak jej personel?

    Już od etapu wdrożeniowego skupiamy się przede wszystkim na poznaniu placówki, jej personelu i zakresu świadczonych usług. Analiza materiałów i informacji przekazanych przez naszego partnera oraz rozbudowane szkolenia personelu rejestracji mają na celu jak najlepsze przygotowanie do obsługi pacjenta. Dodatkowo możemy przeprowadzić szkolenia na terenie placówki lub szkolenia online z udziałem personelu pracującego stacjonarnie.

    Działania te pozwalają nam na dobre poznanie lekarzy, zakresu świadczeń i zasad obowiązujących w zapisach pacjentów.

    Postępujemy zawsze zgodnie z wytycznymi placówki, dostosowując sposób obsługi do jej potrzeb. Dzięki temu doskonale czujemy się w obsłudze tzw. trudnych tematów, gdzie skomplikowane reguły obsługi, nietypowy zakres świadczeń lub zarządzanie wieloma kalendarzami / programami, wymagają rozbudowanych szkoleń i dłuższego czasu przygotowania.

    Wartością dodaną dla lekarzy i osób zarządzających placówką jest brak konieczności ponownych szkoleń, wynikających ze zmian personalnych w rejestracji. Jednorazowe przygotowanie personelu Medycznej Rejestracji, daje gwarancje stabilnej obsługi pacjenta.

    Skąd personel Medycznej Rejestracji będzie znał odpowiedzi na pytania pacjentów?

    Etap wdrożeniowy to czas, w którym staramy się jak najlepiej poznać placówkę i lekarzy, by odpowiedzieć na wszystkie pytania pacjentów. W trakcie naszej pracy na bieżąco wyjaśniamy wątpliwości, by żaden pacjent nie pozostał bez odpowiedzi.

    Czy można skorzystać z okresu próbnego?

    Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, aby lekarze mogli bez zobowiązań ocenić jak działa nasza telefoniczna rejestracja pacjentów.

    Rejestracja dopasowana do potrzeb placówki

    Sprawdź w jakich placówkach działa nasza telefoniczna rejestracja wizyt
    Close icon
    ZARZĄDZASZ PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ?
    Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla Twojej rejestracji

      Close icon
      Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
      Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

        Close icon
        Zarządzasz placówką medyczną?
        Umów darmową konsultację i zyskaj skuteczną rejestrację

          Ciasteczka na stronie
          Używamy plików cookie i innych technologii śledzących na naszej stronie, aby poprawić Twój komfort korzystania ze strony, zapewnić Ci usługi, oferty i komunikaty dopasowane do Twoich preferencji, a także aby analizować ruch na naszej stronie, zapewnić działanie funkcji związanych z mediami społecznościowymi oraz monitorować Twoje zamówienia za pomocą naszych narzędzi antyfraudowych. Możesz zaakceptować te pliki cookie, klikając przycisk "Zaakceptuj" lub zarządzać ustawieniami plików cookie. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat plików cookie, których używamy, kliknij tutaj.
          Rozumiem, akceptuję