Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
X
Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
Page blur

Korzyści dla placówki

Zewnętrzna rejestracja - korzyści dla placówki

Rozwiążemy problemy Twojej rejestracji, zwiększymy zyski placówki i podniesiemy poziom zadowolenia pacjenta! Jakie jeszcze korzyści może przynieść Medyczna Rejestracja Twojej placówce?
Poznaj wszystkie korzyści
Zewnętrzna rejestracja - korzyści  dla placówki
Brak problemów personalnych

Brak problemów personalnych

Masz trudności z zatrudnieniem pracowników rejestracji? Rekrutacja, szkolenia i wdrożenie do pracy pochłaniają dużo czasu a Rejestratorki nadal się zmieniają? Częste nieobecności, zwolnienia lekarskie i urlopy dezorganizują pracę Twojej rejestracji?
Większość naszych klientów decyduje się na współpracę z nami, właśnie z takich powodów.
Powierzając obsługę pacjentów Medycznej Rejestracji zyskasz bezpieczeństwo i stabilność pracy rejestracji, bez konieczności zatrudniania personelu! Do obsługi Twojej placówki wyznaczymy odpowiednio liczny zespół pracowników rejestracji, rozwiązując obecne problemy.
Większe zyski  dla placówki

Większe zyski dla placówki

Jeśli szukasz rozwiązań, które przyniosą większe zyski dla placówki lub inwestujesz w promowanie gabinetu wśród pacjentów - nie zapomnij o sprawnie działającej rejestracji telefonicznej. To warunek, by podjęte działania i inwestycje, przyniosły pożądany efekt. Nawet najskuteczniejsza reklama nie zwiększy liczby udzielanych świadczeń, gdy połączenie od pacjenta nie zostanie niezwłocznie odebrane i skutecznie obsłużone.
Z radością obserwujemy, gdy rozpoczynające współpracę z nami placówki rozbudowują grupę nowych pacjentów, uruchamiają dodatkowe terminy przyjęć i zatrudniają dodatkowy personel. Rozwój placówki to sukces, na który pracujemy wspólnie.
Oszczędność  czasu

Oszczędność czasu

Bez względu na to czy jesteś Lekarzem czy managerem placówki medycznej - współpracując z nami zaoszczędzisz czas.
Samodzielna obsługa rejestracji pochłania nierzadko kilkadziesiąt godzin miesięcznie! Uzyskanie dobrej organizacji pracy zespołu rejestracji medycznej wymaga systematyczności i codziennego zaangażowania. Jak cenny jest Twój czas?
Zadowolenie  pacjentów

Zadowolenie pacjentów

Szybka i sprawna obsługa rejestracji telefonicznej wpływa na poziom zadowolenia pacjentów! Pacjent, który bezskutecznie podejmuje próby kontaktu z placówką lub musi czekać na kontakt zwrotny, częściej rezygnuje z usług placówki. Na poziom satysfakcji pacjenta wpływa również życzliwość i zaangażowanie pracowników rejestracji.
Ponowne korzystanie z usług placówki, polecanie innym pacjentom i pisanie pozytywnych opinii w Internecie - to przykłady korzyści, które na co dzień obserwują nasi klienci po wdrożeniu profesjonalnej rejestracji.
Dostępność  infrastruktury

Dostępność infrastruktury

Planujesz rozwój placówki? Musisz rozbudowywać infrastrukturę! Dodatkowe stanowiska do obsługi pacjenta, sprzęt i oprogramowanie, zmiany w zakresie telefonii i Internetu - są związane z ogromnymi kosztami dodatkowymi dla placówki.
Powierzając obsługę Medycznej Rejestracji zyskujesz dostęp do naszej infrastruktury technicznej. Zewnętrzna rejestracja to rozwiązanie pozwalające ograniczyć koszty zakupu i serwisu sprzętu oraz licencji do oprogramowania.
Elastyczność

Elastyczność

Elastyczna i spersonalizowana obsługa to podstawa sukcesu! Wdrażając usługę poznamy potrzeby twojej placówki i dostosujemy do nich organizację pracy naszego zespołu rejestracji medycznej.
Prowadzisz przychodnię POZ? Zwiększymy liczbę stanowisk w godzinach porannych i rozładujemy kłopotliwe "piki". Twoi pacjenci preferują wieczorne godziny kontaktu? Wydłużymy godziny dostępności rejestracji. Do placówki dołączą nowi lekarze? Szybko uzupełnimy wiedzę naszych Rejestratorek podczas szkoleń uzupełniających.
"Czujemy się częścią Twojej placówki i zrobimy wszystko, aby pacjenci również poczuli, że dzwonią pod właściwy numer!"
co to oznacza w praktyce?
Powitamy pacjenta nazwą Twojej placówki - nie naszej firmy
Uwzględnimy w obsłudze wszystkie wytyczne placówki
W trakcie rozmowy z pacjentem będziemy stosowali zwroty mówiące o "naszej placówce"
Obsłużymy rejestrację w ramach Twojego oprogramowania i numeru telefonu, tak abyś nie utracił niezależności
Zatrudniasz? Wspieraj zespół!
Posiadasz własną rejestrację i personel, który obsługuje pacjentów w placówce? Poznaj rozwiązanie, które uzupełni działanie Twojego zespołu - koniec z nieodebranymi połączeniami i straconymi wizytami!

Zewnętrzna rejestracja medyczna to rozwiązanie, które może przynieść placówce wiele korzyści. Ograniczenie kosztów związanych z zatrudnieniem Rejestratorek, brak problemów personalnych i technicznych oraz wyższa jakość obsługi – to przykładowe efekty wdrożenia rejestracji zewnętrznej.

Korzyści dla placówki zależą w dużej mierze od jej rozmiarów. Lekarze prowadzących prywatne praktyki, najczęściej chwalą sobie brak konieczności samodzielnej obsługi rejestracji, szeroką dostępność godzinową i elastyczność naszego zespołu. Dodatkowo jako korzyści ze współpracy podają wzrost liczby nowych pacjentów, czyli większe zyski dla gabinetu.

Przychodnie i zespoły lekarskie, które korzystają z usług zewnętrznej rejestracji, doceniają brak konieczności budowania własnego zespołu rejestracji telefonicznej i tym samym rozwijania infrastruktury technicznej. Brak problemów personalnych, konieczności rekrutacji i szkoleń nowych Rejestratorek – to najczęściej zauważane korzyści ze współpracy z Medyczną Rejestracją

Zewnętrzna rejestracja to również stabilna usługa w ramach ustalonego budżetu, dlatego korzyścią jest nie tylko większa liczba wizyt i dodatkowe zyski placówki, ale też gwarancja stałego kosztu utrzymania rejestracji.

Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

    Pytania i odpowiedzi
    Jakie dane statystyczne dot. pracy rejestracji otrzymam?

    W każdym miesiącu placówka otrzymuje podstawowe dane statystyczne (dot. liczby połączeń, skuteczności, czasu oczekiwania na rozmowę). Dodatkowo, na życzenie placówki możemy przekazać bardziej obszerne dane. Na co dzień szczegółowo analizujemy ruch połączeń na liniach naszych klientów, by szybko reagować na zmieniające się potrzeby. Dzięki temu możemy udostępnić zarówno rozbudowane dane statystyczne jak i zbierać / przekazywać informacje o zmieniających się potrzebach pacjentów, skuteczności podejmowanych działań marketingowych czy możliwych kierunkach rozwoju.

    Jakim zapleczem technicznym powinna dysponować placówka, by skorzystać z rejestracji zewnętrznej?

    Placówka nie musi inwestować we własną infrastrukturę. Proponujemy rozwiązania dostosowane do aktualnej sytuacji i możliwości. Pracujemy w oparciu o własną infrastrukturę techniczną, co przynosi placówkom duże oszczędności (obniżenie kosztów utrzymania infrastruktury i numerów tel. nawet o 90%, brak kosztów wyposażenia i eksploatacji stanowisk pracy).

    Czy mam wpływ na organizację pracy zespołu Medycznej Rejestracji?

    Usługę realizujemy w oparciu o założenia jakościowe. Zwiększamy dostępność rejestracji, skracamy czas oczekiwania na rozmowę i podnosimy skuteczność obsługi. Aby uzyskać pożądany efekt angażujemy w projekt odpowiednio dopasowany zespół a decyzja o liczbie dostępnych stanowisk i organizacji pracy rejestracji podejmowana jest niezależnie od sugestii placówek. Dzięki temu możemy pracować w oparciu o skuteczne i bezpieczne rozwiązania, biorąc odpowiedzialność za końcowy efekt. Swoboda w organizacji pracy zespołu daje nam możliwość szybkiego reagowania na ewentualne zmiany (np. nagłe piki połączeń). Placówka zyskuje gwarancje realizacji usługi zgodnie z ustaleniami, niezależnie od dostępności pracowników (nieobecności pracowników czy zmiany na stanowisku nie wpływają na jakość usługi).

    Czy rejestracja zewnętrzna dostosuje się do wytycznych placówki?

    W miarę możliwości bierzemy pod uwagę wszelkie sugestie i wytyczne dotyczące obsługi pacjenta. Bezwzględnie dostosowujemy się do wytycznych dot. zapisu pacjenta i przekazywanych mu informacji. Jeśli pracujemy w systemie placówki – sposób jego obsługi jest zgodny z uzyskanymi wytycznymi. Ważna jest dla nas współpraca i bieżący kontakt z personelem placówki, który przekazuje bieżące wytyczne i zmiany. Wspólnie dbamy o to, by proces obsługi pacjenta był spójny.

    Czy pacjenci będą nadal obsługiwani w ramach tego samego numeru telefonu?

    Tak. Najczęściej lekarze decydują się na pozostawienie dotychczasowego numeru rejestracji i jedynie przełączają ruch połączeń przychodzących do Medycznej Rejestracji. Nasz dział techniczny wspiera w wykonaniu przekierowania połączeń lub proponuje inne rozwiązania, jeśli będą one lepsze dla placówki.

    Zdarzają się również sytuacje, gdy placówka ze względu na reorganizację lub rozwój, potrzebuje nowej numeracji dla rejestracji. Wszelkie prace z tym związane możemy wykonać samodzielnie, przygotowując dla placówki odpowiedni numer, którego właścicielem będzie placówka.

    Jak uzyskać 100% odebranych połączeń od pacjentów?

    Medyczna Rejestracja proponuje rozwiązania gwarantujące obsługę 100% połączeń od pacjentów.

    Połączenie wysokiej skuteczności, krótkiego czasu oczekiwania na rozmowę z rejestracją oraz usługi call back, pozwala na zaopiekowanie wszystkich połączeń, bez ryzyka utraty nowych pacjentów.

    Zgodnie z potrzebami lekarza, możemy obsłużyć cały ruch połączeń lub wesprzeć osoby zajmujące się rejestracją, uzupełniając ich pracę. W obu przypadkach możemy uzyskać pewność, że zaopiekujemy 100% połączeń od pacjentów.

    REFERENCJE
    Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów. Poznaj opinie obecnych.
    Sprawdź jakie korzyści ze współpracy najczęściej wskazują nasi Lekarze.
    Najlepsza decyzja jaką podjąłem
    Najlepsza decyzja jaką podjąłem
    Podpisanie umowy z Firmą było najlepszą decyzją, jaką podjąłem w poszukiwaniu optymalizacji czasu pracy i życia prywatnego. Elastyczność, uprzejmość i cierpliwość do moich pacjentek warte są każdej wydanej złotówki. Nieoceniony jest czas, który dzięki Medycznej Rejestracji spędzam z rodziną a nie z telefonem w ręku.
    dr Rafał Bachórzewski
    Najlepsza decyzja jaką podjąłem
    Najlepsza decyzja jaką podjąłem
    Najlepsza decyzja jaką podjąłem
    Najlepsza decyzja jaką podjąłem
    Najlepsza decyzja jaką podjąłem
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania i bardzo ułatwia mi pracę. Rzetelność, profesjonalizm, dokładność,niezawodność. (...) Pacjenci nie mają problemu z dodzwonieniem się i umówieniem na wizytę, są dokładnie informowani a na koniec każdego miesiąca otrzymuję zestawienie wszystkich połączeń. Bardzo polecam wszystkim chętnym do skorzystania z usług Rejestracji i podpisuję się pod tym z przyjemnością.
    dr Jolanta Lewandowska
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
    Ta współpraca spełnia wszystkie moje oczekiwania
    Doskonała organizacja pracy
    Doskonała organizacja pracy
    Firma wywiązała sięz wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Wykazała się doskonałą organizacją pracy, wysoką jakością usług oraz terminowością w realizacji zadań.
    Narodowy Instytut Onkologii
    Doskonała organizacja pracy
    Doskonała organizacja pracy
    Doskonała organizacja pracy
    Doskonała organizacja pracy
    Doskonała organizacja pracy
    Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
    Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
    Jesteśmy pełni uznania dla obecnego na każdym etapie współpracy profesjonalizmu Firmy. Począwszy od fazy planowania, wdrożenia, a wreszcie samej realizacji obsługi obserwowaliśmy duże zaangażowanie we współprace, szeroką wiedzę techniczną oraz efektywność i niezawodność podejmowanych działań.
    EPIONE
    Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
    Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
    Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
    Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
    Efektywność i niezawodność podejmowanych działań
    Close icon
    ZARZĄDZASZ PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ?
    Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla Twojej rejestracji

      Close icon
      Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
      Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą

        Close icon
        Zarządzasz placówką medyczną?
        Umów darmową konsultację i zyskaj skuteczną rejestrację

          Ciasteczka na stronie
          Używamy plików cookie i innych technologii śledzących na naszej stronie, aby poprawić Twój komfort korzystania ze strony, zapewnić Ci usługi, oferty i komunikaty dopasowane do Twoich preferencji, a także aby analizować ruch na naszej stronie, zapewnić działanie funkcji związanych z mediami społecznościowymi oraz monitorować Twoje zamówienia za pomocą naszych narzędzi antyfraudowych. Możesz zaakceptować te pliki cookie, klikając przycisk "Zaakceptuj" lub zarządzać ustawieniami plików cookie. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat plików cookie, których używamy, kliknij tutaj.
          Rozumiem, akceptuję