Testowy szablon
Bezpłatny audyt pokaże mocne i słabe strony Twojej rejestracji
Zobacz jak to działaDokładnie sprawdzimy następujące punkty
Bezpłatny audyt rejestracji telefonicznej pozwala każdej placówce, bez względu na jej rozmiar i budżet, skorzystać z zewnętrznej oceny rejestracji i tym samym spojrzeć na placówkę „oczami pacjenta”. Dzięki temu manager lub właściciel placówki medycznej otrzymuje cenne informacje o pracy zespołu, efektywności rejestracji i skuteczności stosowanych w obsłudze pacjenta narzędzi.
Podczas audytu ocenie podlega czas reakcji rejestracji, czyli czas oczekiwania pacjenta na połączenie. Jeśli jest zbyt długi, placówka traci nowych pacjentów – zwłaszcza pierwszorazowych, którzy są na etapie poszukiwania właściwego lekarza. Wyniki audytu rejestracji pokażą, czy w placówce zapisywani są wszyscy zainteresowani pacjenci, czy ich obsługa podejmowana jest szybko i sprawnie.
Z czasem oczekiwania na obsługę związane są również godziny dostępności rejestracji. Nasz zespół, na bazie doświadczeń naszej firmy oraz oceny placówek konkurencyjnych, oceni dostępność godzinową placówki. Audyt rejestracji może wskazać pożądane godziny dostępności, dzięki którym pacjent będzie mógł skontaktować się z placówką w najbardziej dogodnym terminie.
Badanie Tajemniczego Pacjenta prowadzone w ramach darmowego audytu rejestracji, pozwoli na ocenę podstawowych kompetencji pracownika. W raporcie pojawią się informację na temat życzliwości personelu rejestracji, w trudnych dla pacjenta sytuacjach. Pod lupę weźmiemy również poziom wiedzy na temat zespołu lekarzy i udzielanych przez placówkę świadczeń. Tajemniczy Pacjent zada kilka pytań lub poprosi o dokonanie zapisu na wizytę, weryfikując czy obsługa przebiega prawidłowo.
Podczas audytu, Tajemniczy Pacjent oceni także łatwość dokonania zapisu, skorzystania z usług placówki. Właściciel placówki uzyska informację, czy w komunikacji z pacjentem pojawiają się blokady utrudniające zapis. W wyniku audytu rejestracji przekażemy również cenne wskazówki pozwalające na zwiększenie dostępności i wprowadzenie udogodnień dla pacjentów.
Audyt rejestracji jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych placówek medycznych, które dotychczas nie korzystały z usług Medycznej Rejestracji. Jedynym warunkiem przeprowadzenia audytu jest pozostawienie podstawowych danych placówki i danych kontaktowych do osoby zlecającej audyt, którą może być właściciel placówki lub osoba posiadająca stosowne upoważnienie.