Nakiedy.pl - Recenzja programu 2025

NaKiedy to prosty i intuicyjny system służący prowadzeniu terminarza przyjęć. Nie jest typowym programem medycznym, jednak może być dobrym i tanim rozwiązaniem dla gabinetów szukających bezpiecznego kalendarza.

Nakiedy.pl – dla kogo?

NaKiedy.pl to system rezerwacji, dedykowany przede wszystkim lekarzom, ale także innym specjalistom wymagającym wcześniejszego umówienia wizyty. Umożliwia pacjentom wygodne rezerwowanie terminów online, co znacznie ułatwia organizację wizyt lekarskich i innych usług medycznych. Dzięki tej platformie, pacjenci mogą szybko sprawdzić dostępność lekarzy i innych specjalistów, a także dokonać bezproblemowej rezerwacji, co oszczędza czas zarówno pacjentów, jak i personelu medycznego.

Okres próbny

Platforma NaKiedy oferuje możliwość skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego, który pozwala na pełne zapoznanie się z funkcjonalnościami systemu bez żadnych opłat czy zobowiązań. To idealna okazja, by przetestować wszystkie opcje rezerwacji wizyt online i zdecydować, czy platforma spełnia nasze oczekiwania.

Pakiety Nakiedy.pl

Dostawca proponuje 3 pakiety, zależne przede wszystkim od liczby pracowników korzystających z systemu (niezależnie od liczby rezerwacji). To rozwiązanie dobre przede wszystkim dla małych gabinetów, jednoosobowych praktyk, choć atrakcyjna cena dostępu do najwyższego pakietu nadal sprawia, że program wyróżnia się cenowo na tle konkurencji.

Wraz z rozwojem, placówka ma możliwość zmiany pakietu w każdej chwili, wystarczy wybrać inny pakiet w ustawieniach konta.

Funkcjonalność systemu Nakiedy.pl

NaKiedy.pl to przede wszystkim terminarz przyjęć, dlatego jego funkcjonalność w porównaniu z programami medycznymi będzie mocno ograniczona.

Program zawiera takie moduły jak:

REJESTRACJA

  • Kalendarz i historia wizyt
  • Powiadomienia o rezerwacjach (smsowe i mailowe)

INNE:

  • Płatności online
  • Moduł rezerwacji na stronie www
  • Statystki i raporty

Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość samodzielnego tworzenia szablonów wiadomości przypominających o wizycie. W panelu można również decydować o czasie wysyłki wiadomości.

W programie nie znajdziemy modułów do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej czy wystawiania dokumentów (skierowań, recept). Dostawca zachęca jednak podmioty NFZ do skorzystania z systemu, gwarantując, że Nakiedy spełnia wymagania NFZ (zapewniając rezerwację online oraz mailową wysyłkę potwierdzeń).

Bezpieczeństwo

Dostawca systemu NaKiedy zapewnia użytkowników o najwyższym poziomie ochrony danych osobowych. Deklaruje jednocześnie, że przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z przepisami polskiego prawa, a stosowane środki organizacyjne i techniczne gwarantują ich pełną ochronę.

Program wykorzystuje szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL, co dodatkowo zabezpiecza dane przed nieautoryzowanym dostępem. Ponadto, dostęp do danych mają tylko uprawnione osoby, a każda próba dostępu jest ściśle kontrolowana.

Integracje z Nakiedy.pl

Nie udało nam się znaleźć informacji na temat integracji NaKiedy z innymi systemami.

Kontakt i wsparcie techniczne

Użytkownicy programu mają możliwość kontaktu z supportem za pośrednictwem infolinii dostępnej od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00. W szerszym zakresie godzinowym dostępny jest formularz kontaktowy, który umożliwia wysłanie zapytań w dogodnym dla użytkownika czasie. Nie oznacza to jednak, że w przypadku problemów, w godzinach popołudniowych lub w weekend uzyskamy wsparcie.

Wnioski

Program NaKiedy.pl to intuicyjne i bezpieczne narzędzie do rezerwacji wizyt, które wyróżnia się prostotą obsługi. Choć oferuje podstawowe funkcje, jego ograniczona funkcjonalność w porównaniu do bardziej rozbudowanych systemów może być wadą dla użytkowników poszukujących bardziej zaawansowanych opcji.

Mimo tego, elastyczność w wyborze pakietu i prostota działania mogą sprawdzić się wśród niewielkich, prywatnych gabinetów lub placówek pokrewnych do medycznych, w których prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej czy możliwość wystawienia e-recepty nie są wymagane.

Skomentuj artykuł