MyDr - Recenzja programu 2025

System MyDr to kolejna nowoczesna platforma, która umożliwia gabinetom lekarskim zdalne zarządzanie świadczeniami medycznymi. Czy będzie odpowiednim programem dla Twojej placówki? Zapoznaj się z naszą recenzją i poznaj lepiej MyDr.

MyDr – dla kogo?

Dla kogo dedykowany jest program? Dostawca przekonuje, że MyDr to program medyczny zaprojektowany z myślą o szerokim spektrum placówek medycznych, od małych gabinetów lekarskich po większe kliniki z rozbudowanym zakresem usług oraz liczną kadrą pracowników.

Jego elastyczność pozwala dostosować system do indywidualnych potrzeb – zarówno lekarzy pracujących samodzielnie, jak i większych zespołów medycznych, które wymagają bardziej zaawansowanych funkcji do zarządzania swoją działalnością.

Program daje szybki dostęp do elektronicznej dokumentacji medycznej, umawiania wizyt, wystawiania e-Recept, e-Zwolnień oraz e-Skierowań, a także posiada integrację z platformą P1. Dzięki takim rozwiązaniom MyDr staje się narzędziem do obsługi zarówno małych, prywatnych praktyk, jak i większych placówek (również pracujących w ramach NFZ).

Okres próbny

Dostępna jest wersja demonstracyjna serwisu, z której można skorzystać po wejściu na stronę internetową MyDr i wypełnieniu formularza kontaktowego. Na stronie nie udało nam się znaleźć informacji, na jak długi okres przydzielany jest dostęp oraz czy wersja demo zawiera pełną funkcjonalność programu.

Prezentacja

Dostawca programu MyDr nie proponuje na swoich stronach bezpłatnej prezentacji – odsyłając jedynie do wersji demonstracyjnej systemu, w której użytkownik samodzielnie może zapoznać się z programem.

Pakiety MyDr

System MyDr oferuje dwa rodzaje kont dla placówek medycznych: darmowe oraz płatne.

Darmowe konto jest dedykowane indywidualnym praktykom (1 użytkownik), w których liczba realizowanych wizyt nie przekracza 30/miesiąc. W praktyce zatem będzie to nieznaczna liczba najmniejszych gabinetów, nie posiadających odrębnej rejestracji i realizujących sporadyczne wizyty. Warto pamiętać, że przekroczenie liczby 30 wizyt sprawi, że system automatycznie pobierze opłatę za większy pakiet (jeśli została podłączona karta bankowa).

Dla większości placówek dostęp będzie odpłatny a koszt zależy od liczby użytkowników. Dodatkowo cena jest wyższa dla podmiotów zainteresowanych rozliczeniami NFZ.

Dla placówek medycznych, które potrzebują większych możliwości, MyDr oferuje również indywidualnie wycenione konta, które można dostosować do rozmiaru firmy.

Płatności za pakiety są dokonywane co 30 dni, ale istnieje także opcja opłacenia abonamentu rocznego z góry, co można zrobić za pośrednictwem systemu płatności PayU.

Funkcjonalność systemu MyDr

DOKUMENTACJA MEDYCZNA:

  • Kartoteki pacjentów
  • E-recepty
  • E-ZLA
  • E-skierowanie
  • Przeprowadzanie wizyt
  • słowniki rozpoznań ICD9 i procedur medycznych ICD10

REJESTRACJA

  • rejestracji na wizytę online
  • oznaczanie statusu wizyty
  • powiadomienia SMS o wizycie

INNE:

  • płatności online
  • dostęp do wideokonsultacji

Platforma MyDr jest dostępna zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację mobilną, co pozwala na korzystanie z jej funkcji na różnych urządzeniach.

Dzięki przechowywaniu danych w chmurze, lekarze i personel medyczny mają nieograniczony dostęp do platformy, co umożliwia sprawne zarządzanie dokumentacją medyczną i umawianiem wizyt bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Aplikacja mobilna MyDr dostępna jest na urządzenia z systemami Android oraz iOS. W ramach platformy możliwe jest umawianie wizyt, przeglądanie historii medycznej pacjentów, zarządzanie wynikami badań oraz przeprowadzanie konsultacji z pacjentami za pomocą połączeń wideo.

Bezpieczeństwo

  • certyfikat SSL i szyfrowanie danych
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowych
  • Historia zmian poszczególnych użytkowników

Dostawca systemu zapewnia, że zadbał o najwyższe standardy bezpieczeństwa i zgodność z wytycznymi RODO. Aktualizacje systemu odbywają się automatycznie, co chroni przed ewentualną utratą danych.

Integracje z MyDr

MyDr posiada integracje z systemami:

  • eWUŚ
  • Google Calendar
  • ZnanyLekarz bezpłatnie w pakiecie

Kontakt i wsparcie techniczne

Deklarowane godziny dostępności wsparcia technicznego: od poniedziałku do piątku od 7:00 do 20:00.
Czas reakcji na zgłoszenia to 48 godzin.

Zalety i wady MyDr

Z perspektywy naszej rejestracji, aplikacja MyDr zyskuje uznanie za swoją funkcjonalność. Jedną z głównych zalet, którą doceniamy, jest łatwy dostęp do dokumentacji medycznej.

System zapewnia też moduł umawiania wizyt online, wspierający pracę rejestracji. Aplikacja przypomina też pacjentom o nadchodzących wizytach oraz o porach przyjmowania leków, co pomaga zminimalizować ryzyko przeoczenia istotnych terminów.

Co ważne, MyDr zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa przechowywanych danych medycznych, co daje zarówno pacjentom, jak i nam poczucie pewności, że informacje są odpowiednio chronione.

Z drugiej strony, zauważamy pewne wady związane z korzystaniem z aplikacji. Choć integracja z systemami medycznymi jest na ogół efektywna, wciąż zdarzają się trudności, szczególnie w przypadku mniejszych placówek, które mogą nie być w pełni zintegrowane z platformą. W pracy w MyDr zdarzyło nam się napotkać na drobne błędy techniczne, takie jak problemy z synchronizowaniem danych czy logowaniem, które mogą wpłynąć na komfort użytkowania.

Nasz zespół z niecierpliwością czeka też na listę rezerwową pacjentów, której w tym systemie brakuje. Ta niedogodność wymaga korzystania z dodatkowych narzędzi dla lekarzy, którzy takie listy prowadzą.

Wnioski

MyDr to niewątpliwie jedno z ciekawszych rozwiązań na rynku programów medycznych. Warto wziąć go pod uwagę wybierając program dla swojej placówki.

Skomentuj artykuł