Usługi
Telefoniczna rejestracja pacjentów
Audyt rejestracji
Szkolenia dla rejestracji
Inne
Dlaczego my
O nas
Korzyści dla placówki
Case Studies
Kalendarz
Blog
Kontakt
Odbierz bezpłatną konsultację
Usługi
Telefoniczna rejestracja pacjentów
Audyt rejestracji
Szkolenia dla rejestracji
Inne
Dlaczego my
O nas
Korzyści dla placówki
Case Studies
Kalendarz
Blog
Kontakt
Strefa lekarza
Odbierz bezpłatną konsultację
X
Usługi
Telefoniczna rejestracja pacjentów
Audyt rejestracji
Szkolenia dla rejestracji
Inne
Dlaczego my
O nas
Korzyści dla placówki
Case Studies
Kalendarz
Blog
Kontakt
Odbierz bezpłatną konsultację
Strefa lekarza
Blog
Wybierz kategorię
Brak kategorii
Medyczna Rejestracja
Obsługa pacjenta
Programy i narzędzia
Rejestracja telefoniczna
Zarządzanie placówką
Wymagania dla rejestratorki medycznej - jakie są cechy dobrej rejestratorki?
Jakie cechy osobowościowe powinna mieć idealna Rejestratorka Medyczna w naszej placówce? Jakie wymagania stawiać wobec pracowników rejestracji? Odpowiadamy!
Czytaj dalej
Ranking programów dla stomatologów
Szukasz programu odpowiedniego dla gabinetu stomatologicznego lub ortodontycznego? Potrzebujesz narzędzi, które usprawnią pracę w gabinecie i codzienną obsługę pacjentów? Sprawdź nasz ranking!
Czytaj dalej
Słowa w rozmowie z pacjentem - których używać a których unikać?
Czy wiesz, że dobierając odpowiednio słowa w rozmowie z pacjentem możesz wpływać na budowanie pozytywnego wizerunku placówki i skuteczność umawiania wizyt? Dzięki Twojemu...
Czytaj dalej
ECO Placówka medyczna - jakie rozwiązania ekologiczne warto wdrażać?
Dbałość o środowisko staje się istotnym aspektem prowadzenia działalności – również takiej jak placówka medyczna. Wprowadzanie ekologicznych rozwiązań w przychodniach, szpitalach czy prywatnych...
Czytaj dalej
Skuteczny zapis pacjenta, czyli o sprzedaży w placówce medycznej
Czy rejestratorka medyczna "sprzedaje" usługi? Czy należy mierzyć skuteczność jej działań? Jak powinny być prowadzone rozmowy z pacjentem, by finalnie doszło do umówienia...
Czytaj dalej
Opieka koordynowana w POZ
Czym jest opieka koordynowana w przychodni POZ? Czy warto ją wdrażać? Jakie korzyści wnosi dla pacjenta i lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej? Sprawdź!
Czytaj dalej
Poczekalnia przyjazna dla pacjenta
Poczekalnia to miejsce, w którym pacjent oczekuje na wizytę i często dokonuje oceny placówki. Sprawdź jak stworzyć poczekalnie przyjazną pacjentom, w której zadbamy...
Czytaj dalej
Skrypty rozmów z pacjentem w rejestracji medycznej
Czy warto wdrażać skrypty rozmów w placówce medycznej? Kiedy możliwe jest opracowanie schematu rozmów z pacjentami dla personelu rejestracji medycznej?
Czytaj dalej
Pacjentocentryzm w służbie zdrowia?
Pacjent w centrum – czy to możliwe? Na czym polega pacjentocentryczny system opieki zdrowotnej? Jak realizować jego założenia w placówce medycznej?
Czytaj dalej
Poprzednia
1
2
3
4
…
11
Następna
ZARZĄDZASZ PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ?
Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla Twojej rejestracji
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny i mailowy. Akceptuję Politykę Prywatności.
Zapytaj o inne usługi lub dowiedz się więcej
Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą
Zarządzasz placówką medyczną?
Umów darmową konsultację i zyskaj skuteczną rejestrację
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny i mailowy. Akceptuję Politykę Prywatności.