Rejestracja dla gabinetu ginekologicznego

Rejestracja dla gabinetu ginekologicznego

Nieodebrane połączenia, brak możliwości szybkiej rejestracji? Sprawdź jak zlikwidować najczęstsze bariery w obsłudze pacjentek ginekologicznych! Zyskaj prestiż i czas wolny, zapewniając dostęp do najwyższej jakości obsługi telefonicznej. Testuj najlepsze rozwiązania organizacyjne i sprawdź jak wzrasta liczba umówionych wizyt.

Liczne połączenia o każdej porze?

Z naszego doświadczenia wynika, że większość ginekologów boryka się z problemem dużej liczby połączeń od pacjentek w szerokim przedziale godzinowym. Czy można to zmienić? Oczywiście! Optymalizacja pracy rejestracji i znaczące ograniczenie liczby połączeń docierających bezpośrednio do lekarza do jeden z naszych kluczowych celów. Wiemy, że ponad 80% połączeń nie wymaga osobistego zaangażowania lekarza, co może przełożyć się na zaoszczędzenie ponad 20h miesięcznie! Oszczędność czasu i zmniejszenie liczby obsługiwanych osobiście połączeń to jedna z najczęstszych korzyści wymienianych przez naszych Ginekologów!

„Podpisanie umowy z Firmą było najlepszą decyzją, jaką podjąłem w poszukiwaniu optymalizacji czasu pracy i życia prywatnego. (…) Nieoceniony jest czas, który dzięki Medycznej Rejestracji spędzam z rodziną a nie z telefonem w ręku.”(dr Rafał Bachórzewski)

Rejestratorka tylko w godzinach pracy gabinetu?

Częstym rozwiązaniem stosowanym przez ginekologów jest zatrudnianie rejestratorki lub pielęgniarki na czas przyjęć pacjentek w gabinecie. Jest to dobre rozwiązanie, gdyż dodatkowe wsparcie przy zakładaniu kartoteki, uzupełnianiu dokumentacji czy podstawowych pomiarach – wagi / ciśnienia, może znacząco usprawnić i przyspieszyć czas obsługi pacjentki przez lekarza.

Poza godzinami przyjęć pojawiają się jednak trudności – bez względu na to czy połączenie kierowane jest bezpośrednio do lekarza czy na numer rejestracji, który obsługuje z domu rejestratorka – pojawiają się sytuację, gdy połączenie nie może być obsłużone natychmiast.  Ponadto w przypadku pracy zdalnej rejestratorki – często można mieć wątpliwości co do profesjonalizmu takich działań. W przeprowadzonych przez nas testach zdarzały się sytuację, gdy rejestratorka odbierała połączenia z dzieckiem na rękach lub prowadząc samochód. Wielokrotnie połączenia takie nie są odbierane natychmiast, a kontakt zwrotny inicjowany jest w „wolnej chwili”.

Dobrym rozwiązaniem jest wówczas uzupełnienie godzin pracy rejestratorki „stacjonarnej” – dedykowanym zespołem rejestracji zewnętrznej, która zagwarantuje natychmiastową obsługę połączeń i zadba o pozytywny wizerunek gabinetu. Dodatkową korzyścią dla lekarza będzie większa liczba umówionych konsultacji.

Medyczna Rejestracja dla ginekologów

Współpracując od wielu lat z ginekologami z całej Polski, wiemy jakie rozwiązania pozwalają na podniesienie jakości obsługi pacjentek przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów wynikających z zatrudnienia personelu rejestracji.

Wiemy, że obsługa gabinetu ginekologicznego nie ogranicza się do wprowadzania wizyt do terminarza. Czas trwania wizyty, proponowany termin czy koszty świadczeń – zależne są od wielu czynników wymagających od zespołu rejestracji odpowiedniego przygotowania i dobrej znajomości gabinetu. W ostatnich latach wprowadziliśmy standardy obsługi gabinetów ginekologicznych, które pozwalają, by każdy współpracujący ginekolog zyskał „własną”, zewnętrzną rejestrację.

„Firma (…) ciągle idzie z duchem czasu i potrzeb. Błyskawicznie reaguje na zgłaszane problemy lub pomysły na usprawnienie przez co czujemy się częścią zespołu.” (dr Rafał Bachórzewski)

Darmowa konsultacja

Doktorze! Jeśli zastanawiasz się, jakie korzyści może przynieść usługa Medycznej Rejestracji – skorzystaj z darmowej konsultacji.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wypełnij formularz kontaktowy – chętnie doradzimy i porozmawiamy o najlepszych rozwiązaniach dla Twojego gabinetu:
tel. 22 417 13 29

Skomentuj artykuł