Wirtualna usługa rejestracji - bezpieczne rozwiązanie w obliczu pandemii

Wirtualna usługa rejestracji - bezpieczne rozwiązanie w obliczu pandemii

Pandemia od roku skutecznie zmienia sposób funkcjonowania placówek medycznych, które szukają rozwiązań organizacyjnych zapewniających maksymalne bezpieczeństwo pacjentom, lekarzom i personelowi placówki. Coraz chętniej placówki korzystają ze wsparcia firm zewnętrznych - również w obszarze telefonicznej obsługi pacjenta.

Pod hasłem „wirtualna rejestracja” znajduje się wiele znaczeń.. np. voiceboty, czyli boty głosowe które znajdują już swoje zastosowanie w obszarze obsługi pacjenta. Niestety sprawdzą się one jedynie w przypadku rutynowych działań – obsługi w ramach której możemy zapisać pacjenta wg ściśle określonych reguł. „Wirtualna rejestracja” to pojęcie stosowane też w przypadku rejestracji online – narzędzi które służą samodzielnemu dokonaniu rezerwacji wizyty w Internecie. My natomiast przyjrzymy się korzyściom z obsługi zewnętrznej, outsourcingu rejestracji pacjentów.

Korzyści wirtualnej rejestracji w obliczu pandemii

1. Brak bezpośredniego kontaktu personelu rejestracji z personelem medycznym i pacjentami

Dzięki temu, że firma zapewniająca obsługę rejestracji telefonicznej znajduje się poza placówką, pracownicy rejestracji nie są narażeni na bezpośredni kontakt z pacjentami. W przypadku np. przychodni POZ ma to ogromne znaczenie, gdyż przypadki kontaktu z pacjentem w czasie infekcji i ryzyka zachorowania nie dotyczą wirtualnej rejestracji. Również pracownicy rejestracji nie stanowią dodatkowego zagrożenia dla pozostałych pracowników placówki lub pacjentów. Im mniej osób do kontaktu – tym bezpieczniej!

2. Codzienna dostępność i obsługa – niezależnie od pracy placówki medycznej

Profesjonalna wirtualna rejestracja to zespół wielu konsultantów, którzy są gotowi obsłużyć pacjenta Państwa placówki. Nawet w przypadku zamknięcia gabinetu, choroby lub urlopu lekarzy – wirtualny asystent zawsze będzie służył pacjentowi pomocą. Również okres infekcyjny i zachorowania w zespole rejestracji zewnętrznej nie będą stanowiły problemu – profesjonalne firmy w taki sposób organizują pracę zespołu, by nawet w przypadku wielu absencji – jakość obsługi pacjenta pozostała na wysokim poziomie.

3. Niższy koszt od zatrudnienia pracowników Rejestracji

Usługa wirtualnej rejestracji pacjentów to zazwyczaj rozwiązanie, które pozwala wprowadzić oszczędności w placówce. W czasie pandemii, gdy część świadczeń medycznych została ograniczona, może to stanowić dodatkową korzyść i odciążenie budżetu placówki.

4. Możliwość zlecenia dodatkowych działań tylko na czas pandemii

Placówki, które ze względu na pandemię obserwują wzmożony ruch połączeń (np. przychodnie lekarza rodzinnego), mogą korzystać z dodatkowego wsparcia wirtualnej rejestracji w wymiarze adekwatnym do potrzeb. Zewnętrzna rejestracja daje możliwości obsługi zmiennej liczby połączeń przy zachowaniu tych samych, wysokich standardów i bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników.

Sprawdzimy Twoją rejestrację BEZPŁATNIE
Zostaw nam kontakt do siebie, a już niedługo się odezwiemy!

    Skomentuj artykuł
    User icon
    Andrzej
    2022-05-16
    Uwaga !!! Są pewne zapisy w Umowie z FELG DENT które wzbudzają sporo kontrowersji : 1. FELG DENT zastrzega sobie możliwość transferu danych o pacjentach ale i o personelu gabinetów przesyłanych przez gabinety do\"krajów trzecich\" czyli domyślnie poza UE-pozostaje pytanie do jakich krajów ? Tego już FELG DENT nie precyzuje, nie ma również w warunkach umowy opcji sprzeciwu wobec tak... Wczytaj więcej iego działania . FELG DENT nie gwarantuje w zapisach umowy , że te dane pacjentów będą chronione prawnie co najmniej tak samo jak w obszarze UE . Wyobraźmy sobie , że dane będą np. transferowane do Burkina Faso, gdzie o ochronie danych osobowych możliwe że nawet nie słyszeli. 2. FELG DENT ogranicza w umowie kwotowo do śmiesznej sumy wysokość swojej odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez FELG DENT na rzecz Licencjobiorcy do wysokości trzech ostatnich opłat licencyjnych - czyli przeciętnie do kilkuset złotych - a teoretyczna kara nałożona przez UODO/GIODO może być nawet do wysokości kilkuset tysięcy złotych... Ciekawe kto pokryje resztę ? Oczywiście gabinet /lekarz.
    User icon
    Mariusz
    2022-04-12
    Słyszałem, że oprogramowanie NTX dobrze sprawdza się w klinikach i przychodniach. Dzięki niemu poprawiliśmy działalność kliniki. Program umożliwia personelowi medycznemu szybkie i łatwe rejestrowanie i planowanie wizyt pacjentów. Wszystko działa sprawnie. Jest to jeden z nielicznych programów, z którego jesteśmy w 100% zadowoleni.