Outsourcing rejestracji telefonicznej bez zmiany numeru?

Outsourcing rejestracji telefonicznej bez zmiany numeru?

Czy możliwe jest przekazanie obsługi rejestracji firmie zewnętrznej bez zmiany dotychczasowego numeru telefonu? Sprawdź jakie rozwiązania proponuje Medyczna Rejestracja!

Lekarze i właściciele placówek medycznych, które planują przekazać obsługę rejestracji telefonicznej firmie zewnętrznej, często pytają o możliwość zachowania dotychczasowego numeru telefonu.

Numer telefonu jest niezwykle ważny w obsłudze pacjenta – często wybierany w taki sposób, by łatwiej można było go zapamiętać, czasem dodatkowo wykupiony z puli tzw. „złotych” numerów. Raz wybrany i wprowadzony na wizytówki, ulotki, materiały reklamowe placówki oraz po prostu wpisany w książki adresowe pacjentów – bywa trudny do zmiany.

Medyczna Rejestracja proponuje rozwiązania niewymagające zmiany obecnego numeru – bez względu na to czy jest to numer stacjonarny czy komórkowy. Zdarzają się jednak sytuacje, że wspólnie z placówką podejmujemy decyzję o uruchomieniu nowego numeru.

Obsługa rejestracji w ramach dotychczasowego numeru

Takie rozwiązanie jest idealne dla najmniejszych placówek, gabinetów lekarskich, w których często rejestracja prowadzona jest za pośrednictwem telefonu komórkowego. Daje możliwość szybkiego uruchomienia usługi, co w przypadku utraty pracownika rejestracji lub potrzeby tymczasowej obsługi zewnętrznej – jest kluczowe.

Jest to dobre rozwiązanie, dla placówek które z Medyczną Rejestracją rozpoczynają współpracę, chcąc testować usługę, by następnie podjąć ostateczną decyzję o sposobie organizacji pracy rejestracji.

Zachowanie dotychczasowego numeru jest również możliwe w przypadku obsługi dużych podmiotów np. poradni szpitalnych, w których numer telefonu znany jest pacjentom od lat, a jego zmiana znacznie utrudniłaby kontakt z placówką.

Nowy numer do Rejestracji?

Czasami bardziej uzasadnionym rozwiązaniem jest przygotowanie nowej numeracji. Przykładem są nowe placówki, które rozpoczynają działalność i szukają najlepszych i najbardziej uzasadnionych ekonomicznie opcji. Wówczas MedycznaRejestracja zapewnia nowy numer – zawsze do obsługi tylko jednej placówki – gwarantując jego przekazanie po ewentualnie zakończonej współpracy. Taka gwarancja powinna być podstawowym warunkiem zgody placówki na zakup przez firmę zewnętrzną numeracji.

Rejestracja na numerze firmy zewnętrznej?

NIE! Usługa, w ramach której placówka medyczna przekazuje pacjentom numer „ogólnej” infolinii czy numeru telefonu, którego właścicielem jest i będzie firma zewnętrzna, to bardzo niebezpieczne dla placówki rozwiązanie. Niestety na rynku tego typu usług, funkcjonują firmy, które zachęcają klientów do korzystania z rejestracji w ramach ogólnopolskiego numeru. Z wiadomych względów placówka nigdy nie będzie mogła takiego numeru przejąć, co w przypadku podwyżki cen czy niezadowolenia z usługi a w konsekwencji wypowiedzenia umowy, postawi ją w trudnej sytuacji.

Skomentuj artykuł