Outsourcing rejestracji telefonicznej bez zmiany numeru?
Lekarze i właściciele placówek medycznych, które planują przekazać obsługę rejestracji telefonicznej firmie zewnętrznej, często pytają o możliwość zachowania dotychczasowego numeru telefonu.
Numer telefonu jest niezwykle ważny w obsłudze pacjenta – często wybierany w taki sposób, by łatwiej można było go zapamiętać, czasem dodatkowo wykupiony z puli tzw. „złotych” numerów. Raz wybrany i wprowadzony na wizytówki, ulotki, materiały reklamowe placówki oraz po prostu wpisany w książki adresowe pacjentów – bywa trudny do zmiany.
Medyczna Rejestracja proponuje rozwiązania niewymagające zmiany obecnego numeru – bez względu na to czy jest to numer stacjonarny czy komórkowy. Zdarzają się jednak sytuacje, że wspólnie z placówką podejmujemy decyzję o uruchomieniu nowego numeru.
Obsługa rejestracji w ramach dotychczasowego numeru
Takie rozwiązanie jest idealne dla najmniejszych placówek, gabinetów lekarskich, w których często rejestracja prowadzona jest za pośrednictwem telefonu komórkowego. Daje możliwość szybkiego uruchomienia usługi, co w przypadku utraty pracownika rejestracji lub potrzeby tymczasowej obsługi zewnętrznej – jest kluczowe.
Jest to dobre rozwiązanie, dla placówek które z Medyczną Rejestracją rozpoczynają współpracę, chcąc testować usługę, by następnie podjąć ostateczną decyzję o sposobie organizacji pracy rejestracji.
Zachowanie dotychczasowego numeru jest również możliwe w przypadku obsługi dużych podmiotów np. poradni szpitalnych, w których numer telefonu znany jest pacjentom od lat, a jego zmiana znacznie utrudniłaby kontakt z placówką.
Nowy numer do Rejestracji?
Czasami bardziej uzasadnionym rozwiązaniem jest przygotowanie nowej numeracji. Przykładem są nowe placówki, które rozpoczynają działalność i szukają najlepszych i najbardziej uzasadnionych ekonomicznie opcji. Wówczas MedycznaRejestracja zapewnia nowy numer – zawsze do obsługi tylko jednej placówki – gwarantując jego przekazanie po ewentualnie zakończonej współpracy. Taka gwarancja powinna być podstawowym warunkiem zgody placówki na zakup przez firmę zewnętrzną numeracji.
Rejestracja na numerze firmy zewnętrznej?
NIE! Usługa, w ramach której placówka medyczna przekazuje pacjentom numer „ogólnej” infolinii czy numeru telefonu, którego właścicielem jest i będzie firma zewnętrzna, to bardzo niebezpieczne dla placówki rozwiązanie. Niestety na rynku tego typu usług, funkcjonują firmy, które zachęcają klientów do korzystania z rejestracji w ramach ogólnopolskiego numeru. Z wiadomych względów placówka nigdy nie będzie mogła takiego numeru przejąć, co w przypadku podwyżki cen czy niezadowolenia z usługi a w konsekwencji wypowiedzenia umowy, postawi ją w trudnej sytuacji.