Rejestracja zewnętrzna w oprogramowaniu placówki, bez zmiany dotychczasowego kalendarza?

Rejestracja zewnętrzna w oprogramowaniu placówki, bez zmiany dotychczasowego kalendarza?

Czy można zlecić obsługę rejestracji telefonicznej zewnętrznej firmie bez konieczności zmiany oprogramowania? To jedno z najczęstszych pytań, jakie zadają lekarze i właściciele placówek medycznych...

Czy rejestracja zewnętrzna może korzystać z programu placówki?

Oczywiście! Jeśli tylko posiada odpowiednio duży zespół Rejestratorek, które posiadają doświadczenie w obsłudze ogólnodostępnych programów (jak np. mMedica Asseco, Somed Kamsoft, drWidget, Optimed Comarch). Wówczas wdrożenie usługi przebiega szybko i nie wymaga szkolenia zespołu rejestratorek.

Niezwykle istotna jest organizacja pracy firmy świadczącej usługi outsourcingu rejestracji. MedycznaRejestracja jest przykładem usługi, która działa sprawnie i skutecznie – właśnie dzięki zespołowi pracowników, którzy od wielu lat obsługują placówki medyczne we wskazanych przez nich programach. Osiągnięcie dobrych wyników (w tym krótkiego czasu oczekiwania na połączenie i sprawnej obsługi pacjenta) jest możliwe wyłącznie w większych zespołach – małe, kilkuosobowe zespoły rejestracji nie poradzą sobie z obsługą grupy placówek w ramach różnych systemów.

Trudności z obsługą w dotychczasowym oprogramowaniu pojawiają się także w przypadku dużych firm – w których obsługa nie jest spersonalizowana, a wszystko funkcjonuje w ramach ściśle określonych i narzuconych przez wykonawcę procedur. W takim przypadku gabinet jest tylko jednym z wielu i jego obsługa musi odbywać się we wskazanym kalendarzu. Wpływa na to niższa cena usługi, będąca dla placówki często ważnym kryterium. Niestety jakość obsługi pacjenta w takim przypadku może stanowczo odbiegać od oczekiwań placówki.

Rejestracja zewnętrzna a program autorski placówki

MedycznaRejestracja zapewnia obsługę pacjentów również w ramach autorskiego oprogramowania placówki. Jeśli przychodnia lub szpital posiada swoje oprogramowanie, przeprowadzany jest wywiad techniczny, który pozwala ocenić, czy istnieje możliwość uzyskania dostępu zdalnego. Najczęściej bez przeszkód można zrealizować taką usługę.

Kolejnym krokiem jest uzyskanie informacji o oprogramowaniu i szkolenie dedykowanego placówce zespołu pracowników.

Sprawdzimy Twoją rejestrację BEZPŁATNIE
Zostaw nam kontakt do siebie, a już niedługo się odezwiemy!

    Skomentuj artykuł