25 maj 2020

Wznowienie przyjęć i natłok spraw w rejestracji? Pomożemy!

Placówki medyczne powoli wracają do pracy w nowej rzeczywistości. Konsultacje online coraz częściej zastępowane są już tradycyjnymi wizytami w placówce a pacjenci coraz rzadziej je odwołują. Dla placówki, która wznawia przyjęcia to często problem logistyczny - jak w krótkim czasie wypełnić kalendarz, by uniknąć "pustych" wizyt?

Kontakt z pacjentami w celu umówienia wizyty

Ponowne otwarcie gabinetu lekarskiego czy przychodni związane jest z przygotowaniem kalendarza przyjęć. Potrzebny jest zatem sprawny personel, który w krótkim czasie skontaktuje się z pacjentami, których wizyty zostały w ostatnich tygodniach odwołane lub wstrzymane. Jeśli lekarz przyjmuje codziennie lub do zaplanowania mamy kalendarze kilku - kilkunastu specjalistów - potrzeba dobrej organizacji w rejestracji. Ważne jest przecież, by w krótkim czasie wykonać znaczącą liczbę połączeń, wyznaczyć nowe terminy wizyt, by gabinet nie pozostał pusty. Trzeba również poinformować pacjentów o nowych zasadach funkcjonowania placówki, co znacząco wpływa na czas obsługi.

Jeśli w placówce brakuje personelu rejestracji z pomocą przychodzi MedycznaRejestracja, która wspiera gabinety, przychodnie i szpitale w telefonicznej obsłudze pacjenta. Outsourcing w tym przypadku jest doskonałym rozwiązaniem! Pozwala na zapewnienie sprawnego działania placówki, bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Placówka może nawet jednorazowo zlecić wykonanie połączeń do grupy pacjentów celem umówienia wizyty lub rozważyć przekazanie pełnej obsługi telefonicznej, dzięki czemu personel na miejscu może skupić się na koordynowaniu przyjęć pacjentów i obsłudze wynikającej z nowych zasad funkcjonowania.

Smsy i rejestracja online

W celu usprawnienia obsługi pacjentów warto też wykorzystać dostępne możliwości - np. wiadomości sms, które wysłane po nieskutecznym, nieodebranym połączeniu - pozostawią informację o ponownej możliwości skorzystania z wizyty. Placówki stosują również masowe wysyłki wiadomości z numerem telefonu do rejestracji, gdyż obsługa połączeń przychodzących od zainteresowanych pacjentów może być w pierwszym etapie rozwiązaniem szybkim i skutecznym.

Jeśli połączeń przychodzących jest dużo warto informować pacjentów o możliwości umówienia wizyty online. W przypadku zwłaszcza stałych pacjentów to bardzo wygodna forma ustalania terminów a dla placówki niższy koszt obsługi.
Źródło:
MedycznaRejestracja.pl

Ostatnie publikacje

Infolinia

22 417 13 29

MedycznaRejestracja.pl

biuro@medycznarejestracja.pl

laskovski.pl