
Rejestracja telefoniczna pacjentów poza placówką - 10 korzyści outsourcingu!
Czy zastanawiacie się Państwo nad idealnymi rozwiązaniami dla rejestracji telefonicznej? Jeśli problemem jest niska skuteczność odbieranych połączeń, brak wykwalifikowanego personelu lub narzędzi do profesjonalnej obsługi pacjentów - rozwiązaniem może być outsourcing!
2020-01-15
10 korzyści z profesjonalnego outsourcingu:
- Możliwość obsługi przez profesjonalny zespół rejestracji (osoby z wykształceniem medycznym lub z doświadczeniem w obsłudze pacjenta)
- Brak kosztów związanych z infrastrukturą techniczną (w tym kosztów stanowisk call center, centrali – stacjonarnej lub wirtualnej, rejestratora połączeń itp.)
- Niższy koszt usługi (więcej tutaj)
- Szeroka dostępność godzinowa rejestracji telefonicznej (również w godzinach wieczornych / w weekendy)
- Brak konieczności rekrutacji pracowników (częsty problem placówek, związany również z czasochłonnym wdrożeniem nowego pracownika do obsługi)
- Brak nagłych niespodziewanych absencji pracownika (w przypadku rejestracji zewnętrznej obsługa zapewniona jest zawsze – odchodzi problem nagłych zwolnień lekarskich, urlopów)
- Bezpieczeństwo danych – praca rejestracji zgodnie z przepisami RODO, troska o bezpieczeństwo przetwarzanych danych – pozostają po stronie Rejestracji (niekiedy dostosowanie warunków obsługi pacjenta w placówce do obowiązujących przepisów związane byłoby z dodatkowym kosztem oraz koniecznością wdrażania dodatkowych szkoleń)
- Kompleksowa obsługa (dla małych podmiotów – również narzędzie do rejestracji online w ramach obsługi – bez konieczności zakupu innego oprogramowania)
- Opiekun klienta (kierownik projektu) – w prywatnych gabinetach rzadko zatrudniony jest kierownik rejestracji, a w obsłudze zewnętrznej stanowisko takie pozwala na koordynowanie wszelkimi sprawami (aktualizacje, zmiany, wdrożenia, monitoring jakości).
- Możliwość elastycznego wprowadzania zmian (np. zwiększania liczby stanowisk do obsługi, zmiany godzin dostępności rejestracji), czyli podążanie za potrzebami pacjentów z natychmiastowym wdrożeniem zmian, co w przypadku rejestracji „na miejscu” jest bardzo trudne lub niemożliwe do realizacji.
Sprawdzimy Twoją rejestrację BEZPŁATNIE
Zostaw nam kontakt do siebie, a już niedługo się odezwiemy!
Skomentuj artykuł
Może cię zainteresować