Rejestracja telefoniczna pacjentów poza placówką - 10 korzyści outsourcingu!

Rejestracja telefoniczna pacjentów poza placówką - 10 korzyści outsourcingu!

Czy zastanawiacie się Państwo nad idealnymi rozwiązaniami dla rejestracji telefonicznej? Jeśli problemem jest niska skuteczność odbieranych połączeń, brak wykwalifikowanego personelu lub narzędzi do profesjonalnej obsługi pacjentów - rozwiązaniem może być outsourcing!

10 korzyści z profesjonalnego outsourcingu:

  1. Możliwość obsługi przez profesjonalny zespół rejestracji (osoby z wykształceniem medycznym lub z doświadczeniem w obsłudze pacjenta)
  2. Brak kosztów związanych z infrastrukturą techniczną (w tym kosztów stanowisk call center, centrali – stacjonarnej lub wirtualnej, rejestratora połączeń itp.)
  3. Niższy koszt usługi (więcej tutaj)
  4. Szeroka dostępność godzinowa rejestracji telefonicznej (również w godzinach wieczornych / w weekendy)
  5. Brak konieczności rekrutacji pracowników (częsty problem placówek, związany również z czasochłonnym wdrożeniem nowego pracownika do obsługi)
  6. Brak nagłych niespodziewanych absencji pracownika (w przypadku rejestracji zewnętrznej obsługa zapewniona jest zawsze – odchodzi problem nagłych zwolnień lekarskich, urlopów)
  7. Bezpieczeństwo danych – praca rejestracji zgodnie z przepisami RODO, troska o bezpieczeństwo przetwarzanych danych – pozostają po stronie Rejestracji (niekiedy dostosowanie warunków obsługi pacjenta w placówce do obowiązujących przepisów związane byłoby z dodatkowym kosztem oraz koniecznością wdrażania dodatkowych szkoleń)
  8. Kompleksowa obsługa (dla małych podmiotów – również narzędzie do rejestracji online w ramach obsługi – bez konieczności zakupu innego oprogramowania)
  9. Opiekun klienta (kierownik projektu) – w prywatnych gabinetach rzadko zatrudniony jest kierownik rejestracji, a w obsłudze zewnętrznej stanowisko takie pozwala na koordynowanie wszelkimi sprawami (aktualizacje, zmiany, wdrożenia, monitoring jakości).
  10. Możliwość elastycznego wprowadzania zmian (np. zwiększania liczby stanowisk do obsługi, zmiany godzin dostępności rejestracji), czyli podążanie za potrzebami pacjentów z natychmiastowym wdrożeniem zmian, co w przypadku rejestracji „na miejscu” jest bardzo trudne lub niemożliwe do realizacji.
Sprawdzimy Twoją rejestrację BEZPŁATNIE
Zostaw nam kontakt do siebie, a już niedługo się odezwiemy!

    Skomentuj artykuł
    User icon
    Andrzej
    2022-05-16
    Uwaga !!! Są pewne zapisy w Umowie z FELG DENT które wzbudzają sporo kontrowersji : 1. FELG DENT zastrzega sobie możliwość transferu danych o pacjentach ale i o personelu gabinetów przesyłanych przez gabinety do\"krajów trzecich\" czyli domyślnie poza UE-pozostaje pytanie do jakich krajów ? Tego już FELG DENT nie precyzuje, nie ma również w warunkach umowy opcji sprzeciwu wobec tak... Wczytaj więcej iego działania . FELG DENT nie gwarantuje w zapisach umowy , że te dane pacjentów będą chronione prawnie co najmniej tak samo jak w obszarze UE . Wyobraźmy sobie , że dane będą np. transferowane do Burkina Faso, gdzie o ochronie danych osobowych możliwe że nawet nie słyszeli. 2. FELG DENT ogranicza w umowie kwotowo do śmiesznej sumy wysokość swojej odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez FELG DENT na rzecz Licencjobiorcy do wysokości trzech ostatnich opłat licencyjnych - czyli przeciętnie do kilkuset złotych - a teoretyczna kara nałożona przez UODO/GIODO może być nawet do wysokości kilkuset tysięcy złotych... Ciekawe kto pokryje resztę ? Oczywiście gabinet /lekarz.
    User icon
    Mariusz
    2022-04-12
    Słyszałem, że oprogramowanie NTX dobrze sprawdza się w klinikach i przychodniach. Dzięki niemu poprawiliśmy działalność kliniki. Program umożliwia personelowi medycznemu szybkie i łatwe rejestrowanie i planowanie wizyt pacjentów. Wszystko działa sprawnie. Jest to jeden z nielicznych programów, z którego jesteśmy w 100% zadowoleni.